Demony Polskie
to geościeżka przedstawiająca demony słowiańskie, którymi nasi dawni przodkowie tłumaczyli niektóre zjawiska przyrodnicze, fizyczne. Jest ona zainspirowana LARP'ami. Jeśli ktoś nie wie co to jest LARP link tu:
Odkrywając ścieżkę keszer powinien wcielić się w rolę wojownika - Wiedźmina, który przemierza świat w poszukiwaniu nowych zleceń, stawiając czoła różnym wyzwaniom. Jest to jednocześnie ścieżka umiejscowiona w malowniczych okolicznościach Międzyrzeckich Jeziorek, które z pewnością pozwolą lepiej wczuć się w rolę i klimat opowieści, a także będzie okazją do przyjemnego spaceru, do którego serdecznie zachęcam (nie wszędzie da się dojechać samochodem, czy rowerem).
Serdecznie zachęcam przeczytanie najpierw zadania finałowego 16. Baba Jaga - OP9HKT, od którego powinniśmy zacząć swą przygodę. Do zdobycia kesza finałowego oraz kesza bonusowego będą potrzebne kordy, te znajdziecie w keszach ukrytych na tej geościeżce. Kesz bonusowy ukryty jest na jednej z wysp, będzie zatem potrzebny środek pływający - tu opcji jest kilka: rowery wodne, kajaki, łódki, czy ew. własny sprzęt pływający.
11. Wilkołak
Po długiej i ciężkiej drodze twoim oczom ukazuje się osada.
Jesteś głodny i zmęczony. Udajesz się do jedynej karczmy,
zwanej „Zaciszem”, bo jak wiadomo to najlepsze miejsce na
zdobycie nowych zleceń. Tam pijąc kufel zimnego piwa i jedząc
pyszną strawę do Twoich uszu dobiega wrzask wzburzonych i
pijanych mieszkańców. Wśród potoku słów daje ci się usłyszeć
tylko hasła: „Wilcy ja zjedli, to piekielne moce...”
Ty już dobrze wiesz, z czym masz do czynienia. Podchodzisz
i oferujesz swoje usługi, za dwie sakwy. Uradowani z Twojej
propozycji biesiadnicy zgadzają się. Noc coraz bliżej, więc lepiej
dobrze się przyszykuj i wyostrz wzrok, bo Wilkołak jest
niezwykle zwinną bestią.
O keszu:
- Pojemnik pod kosmetykach, zmieszczą się drobne gadżety lub krety
- Po podjęciu kesza, zamknij szczelnie pojemnik i woreczek i przymaskuj.
- Uważaj na maskowanie, nie jest słabe ale i pancerne nie jest
Pamiętaj o szukaniu kordów!