OPIS MIEJSCA:
Sieć kolei FF OWB planowano wzdłuż głównej drogi ruchu w tunelu 3,2 x 3,65 m. Wzdłuż niej rozmieszczono także dworce w poszerzonych częściach 4,6 x 5 m - które miały być oznakowane według alfabetu z północy na południe od B do K.
Z głównej drogi ruchu zamierzano wyprowadzić linie kolei do planowanych bloków wjazdowych (E62 - E66), przy których zaplanowano dworce przeładunkowe do przyjmowania zaopatrzenia z zewnątrz (dworce wykonano przy A62, A63, A64). W kolejnym etapie doszły boczne linie prowadzące przede wszystkim do budowanych i planowanych baterii pancernych oraz do koszar wysuniętych grup warownych. W tym przypadku tunele szlakowe miały przekrój tylko 2 x 2,2 m, a dworce 2,7 x 3,2 m. Przy nich oznaczenia literami od L do O, a kierunek z południa na północ.
Wyjątkiem w nazewnictwie literowym dworców jest "Pętla Boryszyńska" z dwoma stacjami Nord i Sud przy Pz.B 5.
OPIS SKRZYNKI:
Miejsce ukrycia skrzynki wyznaczone za pomocą mapy OSMAPA.
Skrzynka ukryta pod jedną z szyn zwrotnicy kolejowej w podziemnym systemie korytarzy MRU.