Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
MRU-Rozwidlenie kolejki nr 1 przy dworcu INGA. - OP93HA
Podziemna kolejka biegnąca od dworca INGA do PzW 783.
Właściciel: alex22
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: m n.p.m.
 Województwo: Polska > lubuskie
Typ skrzynki: Nietypowa
Wielkość: Mała
Status: Gotowa do szukania
Czas: 2:00 h    Długość trasy: 4.00 km
Data ukrycia: 13-10-2019
Data utworzenia: 20-11-2019
Data opublikowania: 27-11-2019
Ostatnio zmodyfikowano: 27-11-2019
8x znaleziona
0x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 1 obserwatorów
38 odwiedzających
8 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Potrzebna latarka  Weź coś do pisania  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

OPIS MIEJSCA:

Sieć kolei FF OWB planowano  wzdłuż głównej drogi ruchu w tunelu 3,2 x 3,65 m. Wzdłuż niej rozmieszczono także dworce w poszerzonych częściach 4,6 x 5 m - które miały być oznakowane według alfabetu z północy na południe od B do K. 
Z głównej drogi ruchu zamierzano wyprowadzić linie kolei do planowanych bloków wjazdowych (E62 - E66), przy których zaplanowano dworce przeładunkowe do przyjmowania zaopatrzenia z zewnątrz (dworce wykonano przy A62, A63, A64). W kolejnym etapie doszły boczne linie prowadzące przede wszystkim do budowanych i planowanych baterii pancernych oraz do koszar wysuniętych grup warownych. W tym przypadku tunele szlakowe miały przekrój tylko 2 x 2,2 m, a dworce 2,7 x 3,2 m. Przy nich oznaczenia literami od L do O, a kierunek z południa  na północ. 
Wyjątkiem w nazewnictwie literowym dworców jest "Pętla Boryszyńska" z dwoma stacjami Nord i Sud  przy Pz.B 5. 

 

Kolejka.

OPIS SKRZYNKI:

Miejsce ukrycia skrzynki wyznaczone za pomocą mapy OSMAPA.

Skrzynka ukryta pod jedną z szyn zwrotnicy kolejowej w podziemnym systemie korytarzy MRU.

Obrazki/zdjęcia
Rozwidlenie nr 1 prosto do PzW. 783.
Wpisy do logu: znaleziona 8x nieznaleziona 0x komentarz 0x Wszystkie wpisy