OC logo
Banner
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
Wydarzenie
difficulty terrain
III ŚWIĘTOKRZYSKIE KESZOWANIE - OP8EB6
BORKÓW` 2016
Właściciel: dzejbi
meeting Lista uczestników
compass Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne. (WGS84)
altitude Wysokość: 250 m n.p.m.
location Województwo: Polska > świętokrzyskie
type Typ skrzynki: Wydarzenie
size Wielkość: Bez pojemnika
status Status: Zarchiwizowana
event Data rozpoczęcia wydarzenia: 24-06-2016
creation-date Data utworzenia: 09-02-2016
last-mod Ostatnio zmodyfikowano: 01-08-2016
attends 43 Uczestniczyło
not-found 49 Będzie uczestniczyć
komentarz 20 komentarze
watchers 21 obserwatorów
visits 13 odwiedzających
votes 37 x oceniona
score Oceniona jako: znakomita
Aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki,
musisz się zalogować.
attributes Atrybuty skrzynki

Szybka skrzynka  Można zabrać dzieci  GeoHotel  Potrzebny kompas  Weź coś do pisania  Przyczepiona magnesem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Potrzebna łopatka  Potrzebna latarka  Wymagany dodatkowy sprzęt  Dostępna tylko pieszo  Dostępna tylko łodzią  Skrzynka niebezpieczna  Zalecane szukanie nocą 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC. link
description Opis PL

 

III ŚWIĘTOKRZYSKIE KESZOWANIE

BORKÓW’ 2016

24 – 26 czerwca 2016

 Borkó

Kolejna odsłona naszego zlotu tym razem odbędzie się w miejscowości

Borków w gminie Daleszyce.

Zgodnie z naszymi założeniami, aby zloty odbywały się każdego roku w innej części województwa, tym razem zapraszamy Was w malowniczą okolicę Gór Świętokrzyskich, do jednej z ulubionych miejscowości wypoczynkowych mieszkańców Kielc i okolic. 

Proponujemy Wam pobyt w ośrodku wypoczynkowym "Uroczysko".

Obiekt usytuowany jest u podnóża Gór Świętokrzyskich, wewnątrz naturalnego kompleksu leśnego, w bezpośrednim sąsiedztwie malowniczo położonego zalewu z kąpieliskiem.

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące miejsca noclegowego można znaleźć w linku:

http://www.uroczysko-borkow.pl/

Wstępny plan eventu zostanie umieszczony na stronie w nieodległym czasie, gdy tylko uda się nam dograć szczegóły.

Prosimy o wstępne deklarowanie się chętnych do wzięcia udziału w imprezie, mamy nadzieję, że spotkamy się w licznym gronie!

Rezerwacji prosimy dokonywać tylko telefonicznie pod numerami telefonów:

tel. +48 41 317 19 22
kom. +48 606 44 22 56

W okolicy znajdują się również inne ośrodki, ale namawiamy do rezerwacji noclegów w tymże obiekcie, aby lepiej się zintegrować.

Edit: 02 marca 2016:

W uzgodnieniu z gospodarzem terenu dopuszczalne jest przybycie z dowolną zwierzyną oraz rozbicie własnych namiotów na terenie ośrodka.

Wstępny plan eventu zakłada przeprowadzenie gry nocnej w piątek 24 czerwca, natomiast gra dzienna odbędzie się w sobotę 25 czerwca w godzinach okołopołudniowych, tak by można było się wyspać. Zachęcamy zatem do przyjazdu już w piątek,m aby mieć możliwość uczestniczenia w obu grach.

 

Dodaj do obserwowanych, aby być na bieżąco z aktualizacjami opisu.

 

Edit: 23 maja 2016:

Tradycyjnie można zamówić w cenie 30 zł za sztukę ŚKowe koszulki w kolorze dopasowanym do potrzeb tegorocznej zabawy (do odebrania przed rozpoczęciem imprezy)

 

Proponujemy też nowość w cenie 10 zł - nieśmiertelnik z następującą treścią:

TWÓJ NICK Z OC

OPENCACHING.PL

ŚKIII 2016

ZAMÓWIENIA WYSYŁAJCIE PRZEZ POCZTĘ OC DO ANGOULEME

LINK: http://opencaching.pl/mailto.php?userid=46834

Prosimy o podanie w wiadomości:

- "płci" koszulki (KD = damska, KM = męska),

- rozmiaru koszulki ( S, M, L, XL, XXL ),

- skrótu "NSM"(w przypadku zamawiania nieśmiertelnika),

- nicka, który ma być umieszczony na koszulce i nieśmiertelniku,

- swojego adresu mailowego, na który wyślemy dane do przelewu.

Przykładowo:

KM - XL, NSM, JOHNY, johny@op.pl

(Efekt: zamawiający JOHNY otrzyma koszulkę męską XL i nieśmiertelnik ze swoim nickiem, a dane do przelewu wyślemy na jego adres johny@op.pl).

Jeśli JOHNY nie chce nieśmiertelnika wysyła:

KM - XL, JOHNY, johny@op.pl

 

Termin ostateczny przesłania pieniędzy to 10 czerwca !!!

 

W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt z angouleme.

 

W ramach imprezy może się także pojawić możliwość nieodpłatnego zwiedzania CENTRUM PRZYGOTOWAŃ DO MISJI ZAGRANICZNYCH DLA POTRZEB SIŁ POKOJOWYCH ONZ. Pracownicy CENTRUM potrzebują jednak zadeklarowania liczby zwiedzających. Chętnych prosimy o zgłaszanie uczestnictwa do dzejbiego.

Edit: 15.06.2016

 

                                                       WSTĘPNY PLAN EVENTU:

                                                  Dzień I – 24. 06. 2016 r. (piątek)

od godz. 14.00 – zakwaterowanie w ośrodku "Uroczysko" w Borkowie  oraz innych miejscach noclegowych, zgodnie z indywidualnymi rezerwacjami;

godz. 18.00 ognisko zapoznawczo – integracyjne na terenie ośrodka;

                                          Kordy na ognisko:  N 50° 46. 544' E 20° 45. 707'

godz. 21.00 – czynności przygotowawcze do gry nocnej (zapoznanie z zasadami gry, rozdanie scenariuszy i map, podział na ekipy itp.);

godz. 22.00– start gry nocnej (grupy rozpoczynają grę w odstępach czasowych);

godz. 22.00 - 01.00 – konkursowa gra terenowa (godz. zakończenia zależna od ilości grup).

 

                                                  Dzień II – 25. 06. 2016 r. (sobota)

godz. 17.00 – zbiórka uczestników na terenie ośrodka;

                                        Kordy zbiórki: N 50° 46. 544' E 20° 45. 707'

godz. 17.00 - czynności przygotowawcze do gry dziennej (zapoznanie z zasadami gry, rozdanie scenariuszy i map, podział na ekipy itp.);

godz. 17.30 - 18.00start gry dziennej;  

godz. 18.00 - 22.00 – konkursowa gra terenowa;

godz. 23.00 – ognisko;

godz. 23:00 - 23.30  ogłoszenie wyników gry nocnej i dziennej.

 

                                     Regulamin konkursowej nocnej gry terenowej:

  1. Każdy uczestnik gry bierze w niej udział na własną odpowiedzialność.
  2. Do zabawy przystąpić mogą grupy – maksymalnie 10 grup pięcioosobowych. Grupa nie może się rozdzielać i szukać na raz kilku skrzynek.
  3. Start następuje z ośrodka "Uroczysko w Borkowie" w wyznaczonym terminie.
  4. Zdobywanie keszy możliwe tylko pieszo, aby wszyscy mieli równe szanse.
  5. Do zdobywania keszy podczas gry nie można używać żadnego sprzętu ułatwiającego poruszanie się (rower, motor, samochód, helikopter itp.).
  6. Podczas gry nie konsultujemy się z innymi osobami/grupami.
  7. W każdej skrzynce znajdują się przedmioty lub wskazówki, z których należy korzystać zgodnie instrukcjami.
  8. Do zaliczenia gry i końcowej punktacji wymagane jest bezbłędne przejście trasy i dotarcie w jak najkrótszym czasie do mety.
  9. Ze szczegółowymi zasadami nocnej gry terenowej uczestnicy zostaną zapoznani przed startem.
  10. We wszystkich spornych sytuacjach kierujemy się zasadą kto pierwszy ten lepszy, przy keszach nie ma arbitrów (ale mogą być ukryci obserwatorzy), w kwestiach spornych patrz punkt 11.
  11. Każdy uczestnik gry zachowuje się FAIR PLAY!!!
  12. Każdy uczestnik zobowiązuje się do podejmowania keszy w sposób nie utrudniający i nie psujący zabawy pozostałym (nie niszczymy; odkładamy wszystko na miejsce dokładnie tak, jak było; odpowiednio maskujemy).
  13. Sprzęt niezbędny do podejmowania niektórych keszy (prosimy, aby każda z grup zaopatrzyła się w przynajmniej jedną sztukę spośród wymienionych poniżej): 
  • Telefon.
  • Środek przeciwko komarom, kleszczom itp.
  • Coś do pisania – papier, długopis itp.
  • Czołówka.
  • Latarka.
  1. Uprasza się uczestników o zachowanie szczególnej ostrożności – zwłaszcza w przypadku podejmowanie decyzji o pokonywaniu trasy z pominięciem dróg, szlaków i ścieżek. Wiadomo, że chodzi o to by wygrać, ale przede wszystkim chcielibyśmy, aby wszyscy dobrze się bawili i zachowali z gry jedynie pozytywne wspomnienia.
  2. Przy niektórych keszach mogą znajdować się ukryci obserwatorzy kontrolujący stosowanie się uczestników do niniejszego regulaminu.
  3. Niestosowanie się do regulaminu wiąże się z ryzykiem otrzymania punktów karnych lub dyskwalifikacją uczestników.

 

                                        Regulamin konkursowej dziennej gry terenowej:

  1. Każdy uczestnik gry bierze w niej udział na własną odpowiedzialność.
  2. Do zabawy przystąpić mogą grupy. Każda z grup otrzymuje przed startem JEDNĄ kartę startową. Grupa nie może się rozdzielać i szukać na raz kilku skrzynek.
  3. Start następuje w miejscu wyznaczonym przez Organizatorów w wyznaczonym terminie.
  4. Zdobywanie keszy możliwe tylko pieszo, aby wszyscy mieli równe szanse.
  5. Do zdobywania keszy podczas gry nie można używać żadnego sprzętu ułatwiającego poruszanie się (rower, motor, samochód, helikopter itp.).
  6. Podczas gry nie konsultujemy się z innymi osobami/grupami.
  7. W każdej skrzynce znajdują się naklejki z nazwami poszczególnych keszy, które należy wklejać w odpowiednie miejsca na karcie startowej. Zwycięzcą gry zostaje grupa, która jako pierwsza odda w punkcie kontrolnym w całości uzupełnioną kartę startową. W przypadku, jeśli żadna z grup nie uzupełni w całości karty startowej, o wygranej decydować będzie łączna liczba zdobytych keszy i wykonanych zadań oraz czas przejścia (w sytuacjach remisowych)..

                             NIE ZAPOMNIJ POBRAĆ NAKLEJKI Z KAŻDEJ SKRZYNKI!

  1. Do zaliczenia gry i końcowej punktacji wymagane jest oddanie karty startowej w określonym czasie.
  2. We wszystkich spornych sytuacjach kierujemy się zasadą kto pierwszy ten lepszy, przy keszach nie ma arbitrów (ale mogą być ukryci obserwatorzy), w kwestiach spornych patrz punkt 10.
  3. Każdy uczestnik gry zachowuje się FAIR PLAY!!!
  4. Każdy uczestnik zobowiązuje się do podejmowania keszy w sposób nie utrudniający i nie psujący zabawy pozostałym (nie niszczymy; odkładamy wszystko na miejsce dokładnie tak, jak było; odpowiednio maskujemy).
  5. Sprzęt niezbędny do podejmowania niektórych keszy (prosimy, aby każda z grup zaopatrzyła się w przynajmniej jedną sztukę spośród wymienionych poniżej) :  • Telefon z dostępem do Internetu • Środek przeciwko komarom, kleszczom itp. • Coś do pisania – papier, długopis itp. • Czołówka. • Latarka.
  6. Uprasza się uczestników o zachowanie szczególnej ostrożności – zwłaszcza w przypadku podejmowanie decyzji o pokonywaniu trasy z pominięciem dróg, szlaków i ścieżek. Wiadomo, że chodzi o to by wygrać, ale przede wszystkim chcielibyśmy, aby wszyscy dobrze się bawili i zachowali z gry jedynie pozytywne wspomnienia.
  7. Przy niektórych keszach mogą znajdować się ukryci obserwatorzy kontrolujący stosowanie się uczestników do niniejszego regulaminu.
  8. Niestosowanie się do regulaminu wiąże się z ryzykiem otrzymania punktów karnych lub dyskwalifikacją uczestników.
  9. Zachować szczególną ostrożność w przypadku natknięcia się na Biołego i ekipę jego!

 

Komitet organizacyjny ŚK:

dzejbi, gagu, angoulemeEmiel RegisHakon121 

 

 

travelbug Geokrety

geokret  Keszowe Tour de Pologne - Całkowity dystans: 900 km