ZAGUBIENI W NAWII
11. Czarnoksięski Płomień
Witajcie, Zagubione Dusze! Znajdujecie się na KRUCZEJ POLANIE. Mieszkająca tu WIEDŹMA rozgniewała onegdaj RADOGOSTA przechwalając się, że potrafi wróżyć niezgorzej, niż on sam. Aby ukarać pyszną staruchę, najwyższy kapłan pozbawił ją wieszczej mocy. Wiedząc o tym, że do swych przepowiedni potrzebuje MAGICZNEGO OGNIA, skradł jej CZARNOKSIĘSKI PŁOMIEŃ, którym rozpalała ognisko pod swym kotłem. By zemsta była dotkliwsza, ukrył go w pobliżu jej siedliska, zrobił to jednak tak przemyślnie, żeby nie mogła go odnaleźć. Od tej pory WIEDŹMA nie może spoglądać w przyszłość, co doprowadza ją do wściekłości.
Właśnie zdobyliście i oddaliście WIEDŹMIE iskrę CZARNOKSIĘSKIEGO PŁOMIENIA, dzięki czemu zyskaliście jej przychylność. Otrzymaliście za swój podarek jeden z CZTERECH ŻYWIOŁÓW.
Aby zaś otrzymać OBROŻĘ dla Wija, musicie z LASU WISIELCÓW przynieść WRZESZCZĄCY KORZEŃ, którego WIEDŹMA potrzebuje do rzucania uroków i omamiania ludzi. Nie może jednak pójść po niego sama, gdyż traci on swoją moc w rękach, które wyrwały go z ziemi.
Ruszajcie na LASU WISIELCÓW po WRZESZCZĄCY KORZEŃ.
GEOCACHE: Kesz to mały plussszak ukryty kordach. Hasło do logu pisane wielkimi literami (znajdziesz je w logbooku).
Skrzynka jest jedenastym etapem gry nocnej "Zagubieni w Nawii" realizowanej w ramach II Świętokrzyskiego Keszowania - Ameliówka 2015. Kesze zostały opublikowane jako tradycyjne i można je zdobywać w dowolnej kolejności, jednak jeśli chcecie choć trochę poczuć klimat oryginalnej gry, zachęcamy do zdobywania ich nocą i zgodnie z kolejnością sugerowaną w scenariuszu (patrz numery przy nazwach skrzynek). Ze skrzynek nic nie należy zabierać. W logbookach znajdziecie literki z cyfrowymi odpowiednikami - spiszcie je, bo to one pomogą Wam dotrzeć do skrzynki finałowej. W czterech keszach znajdziecie też nazwy żywiołów, które będą potrzebne do ich zalogowania.
Scenariusz gry jest chroniony prawami autorskimi zgodnie z zapisami "Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83). Chcesz wykorzystać scenariusz? Nie ma sprawy, ale najpierw zapytaj autora, co, jak, dlaczego i na jakich warunkach.