I ŚWIĘTOKRZYSKIE KESZOWANIE
BOCHENIEC ’ 2014
27 – 29 czerwca 2014
Zlot odbędzie się w miejscowości Bocheniec (gmina Małogoszcz) położonej przy drodze wojewódzkiej z Kielc do Małogoszcza.
Do niedawna Świętokrzyskie gościło keszerów z całej Polski trzykrotnie na Staszowskim Keszowaniu.
Ponieważ jednak formuła ta naszym zdaniem wyczerpała się samoistnie, postanowiliśmy ją zmodyfikować i stworzyć imprezę, która będzie nie tylko kontynuacją dobrej tradycji, ale także źródłem nowej – pomyślanej tak, by mogła dzięki swemu zróżnicowaniu przetrwać próbę czasu.
Chcielibyśmy bowiem, aby począwszy od tego razu zloty odbywały się co roku w innej części naszego województwa.
W tym roku komitet organizacyjny wybrał na bazę wypadową ośrodek „WIERNA” w Bocheńcu:
http://www.wierna.oit.pl/osrodek.php
Ośrodek jest położony w malowniczej okolicy i w bezpośrednim sąsiedztwie drogi wojewódzkiej.
Będzie on doskonałym punktem wypadowym do keszowania nie tylko terenie bezpośrednio sąsiadującym, ale także w Kielcach, Chęcinach, Małogoszczu, Włoszczowie, Jędrzejowie.
Noclegi można rezerwować TELEFONICZNIE
(41) 385 53 61
od dziś do końca maja.
Ta informacja była tylko po to aby Was zmobilizować, oczywiście można cały czas rezerwować noclegi, bliżej terminu może być trudniej z miejscem, bo zaczyna się sezon wakacyjny. Jeśli ktoś jest zdecydowany to radzimy nie czekać :).
Hasłem rozpoznawczym jest oczywiście „ŚWIĘTOKRZYSKIE KESZOWANIE”.
Ceny noclegów ustalone z właścicielami:
45 zł / osoba (w części odnowionej)
30 zł / osoba (w części starej)
Istnieje możliwość zamówienia wyżywienia – do indywidualnego uzgodnienia podczas rezerwacji.
Prosimy o możliwie jak najszybsze deklarowanie uczestnictwa.
WSTĘPNY PLAN EVENTU:
Dzień I – 27. 06. 2014 r. (piątek)
od godz. 12.00 – zakwaterowanie w Ośrodku Wczasowym „Wierna” w Bocheńcu
godz. 21.00 – ognisko zapoznawczo – integracyjne
Dzień II – 28. 06. 2014 . (sobota)
godz. 10.00 – zbiórka uczestników (zapoznanie z zasadami gry, rozdanie scenariuszy i map, podział na ekipy itp.)
godz. 11.00 – 17.00 – konkursowa gra terenowa
Poglądowy regulamin do gry znajduje się w dolnej części opisu wydarzenia.
(prosimy zgłaszać starty indywidualne i grypy mailowo)
godz. 17.00 – 21.00 – keszowanie indywidualne
godz. 21.00 – 23.00 – gra nocna
godz. 23.00 – ognisko
Ze względu na sprawy techniczne i brak jak na razie zgłoszeń do gry, maksymalna ilość uczestników (solowe starty jak i grupy) to 30 miejsc startowych. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Dzień III – 29. 06. 2014 r. (niedziela)
godz. 9.00 - rozdanie nagród
godz. 10.00 – 11.00 – gra terenowa dla najmłodszych keszerów na terenie ośrodka
godz. 12.00 – oficjalne zakończenie imprezy
Regulamin konkursowej gry terenowej:
1. Każdy uczestnik gry bierze w niej udział na własną odpowiedzialność.
2. Do zabawy przystąpić mogą zarówno grupy, jak i indywidualni keszerzy. Każda z grup/ osób otrzymuje przed startem JEDNĄ kartę startową oraz mapkę poglądową z zaznaczonymi wszystkimi konkursowymi keszami. Grupa nie może się rozdzielać i szukać na raz kilku skrzynek.
3. Start następuje przed ośrodkiem wczasowym "Wierna" w wyznaczonym terminie.
4. Zdobywanie keszy możliwe tylko na pieszo, aby wszyscy mieli równe szanse.
5. Do zdobywania keszy podczas gry nie można używać żadnego sprzętu ułatwiającego poruszanie się (rower, motor, samochód, helikopter itp.).
6. Podczas gry nie konsultujemy się z innymi osobami/grupami.
7. W każdej skrzynce znajdują się naklejki z punktami przyznawanymi kolejno za podjęcie kesza, np. pierwsza grupa / osoba pobiera naklejkę o wartości 30 pkt, druga z grupa / osoba - …. pkt. I tak dalej. Naklejki należy wklejać w odpowiednie miejsca na karcie startowej. Zwycięzcą gry zostaje grupa/osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów i jako pierwsza odda w punkcie kontrolnym w całości uzupełnioną kartę startową. W przypadku, jeśli żadna z grup/ osób nie uzupełni w całości karty startowej, o wygranej decydować będzie łączna liczba punktów pobranych z poszczególnych keszy. NIE ZAPOMNIJ POBRAĆ NAKLEJKI Z KAŻDEJ SKRZYNKI!
8. Do zaliczenia gry i końcowej punktacji wymagane jest oddanie karty startowej w określonym czasie.
9. We wszystkich spornych sytuacjach kierujemy się zasadą kto pierwszy ten lepszy, przy keszach nie ma arbitrów, w kwestiach spornych patrz punkt 10.
10. Każdy uczestik gry zachowuje się FAIR PLAY!!!
Komitet organizacyjny ŚK:
angouleme, Emiel Regis, dzejbi, l0lek13, gagu...
Ekipy zgłoszone:
1. Ekipa od Maleski, 7 osób (nie wiem jak tam z podziałem)
2. Atena z juniorką
3. Mario&Monia
4. idem
5. Pawello + Volfram (wk007)
6. Karwdo team
7. PolaMB + Andrzejj