Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Ostrowskie lokomotywy -nr3 wersja mini :) - OP6030
Owner: klikon56
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 142 m. ASL.
 Region: Poland > wielkopolskie
Cache type: Multicache
Size: Small
Status: Archived
Time required: 0:15 h    Distance to travel: n/a
Date hidden: 21-01-2013
Date created: 21-01-2013
Date published: 21-01-2013
Last modification: 12-07-2014
22x Found
0x Not found
3 notes
watchers 1 watchers
3 visitors
18 x rated
Rated as: Good
3 x recommended
This cache is recommended by: etna&mars, geographic, seba-ewka
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Go geocaching with children  GeoHotel  Nature  Bike  Recommended at night 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Las (oznaczany także Las47, Ty) – polski parowóz wąskotorowy, produkowany w latach 1948-1958, przeznaczony do pracy głównie na kolejach leśnych o prześwicie toru 600/700/750/760 mm. Parowóz posiadał układ osi i silników Cn2t.

Parowóz został skonstruowany w latach 1947-48 w Fabryce Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego w Chrzanowie na bazie parowozu Ryś konstrukcji niemieckiej. Główną zmianą było zastosowanie trzech osi w miejsce dwóch, przez co nacisk na szyny zmniejszył się o 1,5 t przy zachowaniu takiej samej mocy i siły pociągowej. Dzięki temu, parowóz mógł być eksploatowany na liniach o słabszej nawierzchni, zwłaszcza kolejach leśnych, dlatego otrzymał fabryczną nazwę Las[1]. Pierwsze dwa prototypowe parowozy wyprodukowano w 1948 roku. Na kolejach leśnych i przemysłowych bywały oznaczane serią Ty, wzorem oznaczeń PKP, aczkolwiek parowozy te nie pracowały na PKP[1].

 

 

Kesz: Skrzyneczka multi z uwagi na dwa etapy - Początek i Finał

Keszyk zakładany w spontanie ,wiec dopiero na miejscu zauwazyłem że nie bardzo jest gdzie ukryć skrzyneczke normalną ,a poza tym samo wejście do lokomotywy jest ograniczone z uwagi na fakt ze znajduje sie ona na terenie przedszkola ,wiec teren jest zamykany po godz 16.

Pierwszy etap to mikro magneto umieszczone na obszarze + - 15m od wejścia Tongue out

Etap drugi to skrzyneczka mała schowana w drzewie

Aby odnależc skrzyneczke finałową wystarczy odnależć mikrusa który skrywa kordy do etapu numero 2 (potrzebna bedzie penseta aby nie uszkodzic podpowiedzi przed nastepnym moim przyjazdem)

Spoilera do finału nie bedzie bo foto z tel w nocy wyszło bardzo nie wyrażne ,a i tak byc nie musi --domyślicie sie:)  w drzewie zasłonięte na tyle ile to mozliwe

PS.

Podpowiedz zostanie zalaminowana przy najbliższej mozliwej okazji bo laminatora przy spontanach ze sobą nie mam.

 

Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Pictures
foto1
foto2
Log entries: Found 22x Not found 0x Note 3x All entries Show deletions