Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
ZNTK - OP46C6
wyzwanie bedkkka
Właściciel: ŁOKCIE
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 114 m n.p.m.
 Województwo: Polska > dolnośląskie
Typ skrzynki: Multicache
Wielkość: Bardzo duża
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 04-01-2012
Data utworzenia: 04-01-2012
Data opublikowania: 04-01-2012
Ostatnio zmodyfikowano: 19-07-2012
11x znaleziona
0x nieznaleziona
2 komentarze
watchers 1 obserwatorów
7 odwiedzających
4 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Weź coś do pisania  Miejsce historyczne 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL
ZNTK

 [PL]
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego nieistniejące już przedsiębiorstwo zajmujące się naprawą i budową pojazdów szynowych znajdujące się przy stacji Wrocław Nadodrze Towarowy, powstały w 1866 w związku z budową Kolei Prawego Brzegu Odry (Rechte - Oder - Ufer Eisenbahn). Od samego początku istnienia był najnowocześniejszym warsztatem kolejowym, w skład którego wchodziły nowoczesne suwnice do podnoszenia lokomotyw oraz system rozjazdów i przesuwnic. W 1931 nastąpiła reorganizacja i na bazie istniejącego zakładu powstały Zakłady Naprawcze Kolei Rzeszy o pow. ponad 120 tys. m², które zatrudniały ok. 1770 pracowników. Po zakończeniu II wojny światowej przystąpiono do odbudowy zniszczonej infrastruktury i już we wrześniu 1945 zostały oddane do użytku pierwsze naprawione lokomotywy. Od 1952 pod nazwą ZNTK. W trakcie rozbudowy w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych powstały nowe hale: tłoczni blach, krajalni, budowy wagonów i acetylenowni a liczba zatrudnionych wzrosła do 5000 osób. W 1996 przedsiębiorstwo zostało przekształcone w spółkę akcyjną, co nie uratowało ZNTK od likwidacji, która nastąpiła trzy lata później. Wrocławskie ZNTK specjalizowało się głównie w naprawie i budowie wagonów towarowych. Obecnie większość zabudowań nie istnieje, ostatnie wyburzenia nastąpiły w styczniu 2008.

SKRYTKA:

Multi trzy etapowe. Pierwsze dwa etapy to mikro.

Proszę postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w poszczególnych etapach.

Pojemnika etapu drugiego nie trzeba otwierać bo wszystko widać przez ścianki.

 [EN]
Railway Rolling Stock repair facilities already non-existent company engaged in the repair and construction of rail vehicles at stations located in Wroclaw Nadodrze Commodities, established in 1866 in connection with the construction of the Railway Right Bank of the Oder (Rechte - Oder - Ufer Eisenbahn). From the very beginning of the workshop was the most modern railway, which included modern locomotive cranes to lift, and a system of switches and shifter. In 1931, was reorganized and formed the basis of existing establishment of the Reich Railway repair facilities of the area. over 120 thousand. meters, which employed about 1770 workers. After the Second World War, the reconstruction of damaged infrastructure, and already in September 1945 have been put into operation the first repaired locomotives. Today, most buildings do not exist, recent demolition took place in January 2008.

CACHE:

Three staged multicache. The first two stages are micro.

Please follow the instructions in each stage.

The second container doesn't need to be open because everything you can see through the walls.

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.