Most w Nagnajowie
Wisła pełni rolę północnej granicy podkarpacia na długości około 65km.
Mimo to most w Nagnajowie( obecnie osiedle Tarnobrzega), jest jedyną stałą przeprawą rzeczną w naszym województwie.
Łączy on województwa podkarpackie i świętokrzyskie, w ciągu drogi krajowej nr 9 Barwinek-Radom i lini kolejowej nr 70 Włoszczowice-Chmielów.
Most drogowy i kolejowy został wybudowany na wspólnych podporach betonowych na kesonach, wykonany ze stali w technologii kratownicy bezsłupkowej, o równoległych pasach z jazdą dołem, pięcioprzęsłowy.
Otwarcie mostu kolejowego nastąpiło w roku 1958, zaś drogowego, po wykonaniu drogi, tj. w roku 1961.
Od maja 2007 do września 2008 most był nieczynny dla ruchu kołowego, z powodu remontu.
31 maja 2011 roku doszło do wypadku drogowego, w wyniku którego stalowa konstrukcja mostu została naruszona.
W sierpniu 2011 wznowiono ruch dla wszystkich samochodów.
Źródło Wikipedia
Parking
Parking, którego kordy podałem poniżej, pozwoli na bezpieczne dojście do skrzynki bez potrzeby przechodzenia przez drogę.
Znajduje się on na południe od mostu w bezpośrednim sąsiedztwie wjazdu na drogę wojewódzką 985, kierunek Dębica.
Poniżej zamieściłem zdjęcie najbezpieczniejszego dojścia do mostu.
Skrzynka
Kordy pokazują miejsce ukrycia skrzynki z dokładnością do 2m.
Dokładniejsza wskazówka w części kodowanej a w razie niepowodzenia zostaje spoiler.
Skrzynka jest wielkości paczki papierosów, przyczepiona magnesem.
Znajduje się w niej logbook, pochłaniacz i ołowek ( nie na wymianę).
Na początek wsadziłem dwa Geokrety spragnione dalekich podróży.
Specjalne podziękowania za pomoc techniczną dla matti151.