Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 161 m n.p.m.
Województwo:
Polska > dolnośląskie
Typ skrzynki:
Tradycyjna
Wielkość:
Mikro
Status:
Zarchiwizowana
Data ukrycia: 30-06-2011
Data utworzenia: 30-06-2011
Data opublikowania: 30-06-2011
Ostatnio zmodyfikowano: 10-02-2014
37x znaleziona
2x nieznaleziona
0 komentarze
3 obserwatorów
3 odwiedzających
29 x oceniona
Oceniona jako:
znakomita
8 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez:
Andi61, etna&mars, kajetann, lupi, MIA29, rredan, tbm, wolny
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Witam !!!
Po raz kolejny zapraszam wszystkich do odwiedzenia Strzelina ,jak i mieszkańców na kolejnego kesza którego ukryłem.
Kesz ukrytu jest w pobliżu nowego Mostu na ul.Dzierżoniowskiej
Skrzynka jest magnetyczna
PROSZĘ ZABRAĆ COŚ DO PISANIA
A teraz coś o moście
To była nie tylko piękna i ciepła noc, ale też pełna niezapomnianych wrażeń. Po północy rozpoczęła się najważniejsza i najtrudniejsza zarazem część inwestycji budowy wiaduktu, na który wszyscy czekają z niecierpliwością. Porę wybrano celowo, z uwagi na niewielki ruch kołowy i przerwę w przejazdach pociągów. Preludium do tego wydarzenia był przyjazd do Strzelina jedynego w Polsce i największego zarazem żurawia gąsienicowego firmy Herkules o udźwigu 500 ton. Nadzwyczajnej maszyny wymagało nadzwyczajne przedsięwzięcie, bowiem po raz pierwszy w Polsce posadowiono gotową konstrukcję wiaduktu kolejowego o wadze 160 ton i długości 30 metrów zawieszoną na haku żurawia. Dlatego też wydarzenie poza dużą liczbą mieszkańców, zgromadziło też wielu szefów firm, inżynierów i studentów z całego kraju.
Kiedy zebrani po raz pierwszy usłyszeli charakterystyczny odgłos przesuwających się gąsienic i dźwięki trzeszczącej na pasach konstrukcji, dla wielu całe przedsięwzięcie wydawało się wręcz nierealne. Potężny element wiaduktu powoli unosił się na kilka metrów w górę i zabezpieczony linami ruszył w stronę przeciwnej krawędzi od strony centrum handlowego. Operację jednak chwilowo wstrzymano, gdyż oczekiwano przejazdu spóźnionego składu pasażerskiego. Kiedy w końcu pociąg przejechał i odłączono zasilanie sieci elektrycznej widzowie doczekali się wspaniałego spektaklu inżynieryjnego. Powoli i precyzyjnie wiadukt przejechał ponad torowiskiem, by ostatecznie spocząć na przygotowanym przyczółku.
Kordynaty wskazują umiejscowienie kesza +/-2m
Niestety nie było miejsca na Certyfikaty więc postaram się pierwszym znalazcom je doręczyć.
POWODZENIA !!!
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.