Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
A411- Kolejowy Trójkąt TRAKCJA. - OP30E3
Tak mógł wyglądać słup przedwojennej elektryfikacji niemieckiej-system 15kV.
Właściciel: alex22
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 15 m n.p.m.
 Województwo: Polska > zachodniopomorskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Normalna
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 01-02-2011
Data utworzenia: 27-01-2011
Data opublikowania: 01-02-2011
Ostatnio zmodyfikowano: 01-04-2014
33x znaleziona
2x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 3 obserwatorów
4 odwiedzających
20 x oceniona
Oceniona jako: dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Weź coś do pisania 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

OPIS MIEJSCA:

Słup trakcji elektrycznej: cała sieć jezdna zawieszona jest na konstrukcjach wsporczych (słupach). Konstrukcje wsporcze są wykonywane z betonu zbrojonego (pręty stalowe o średnicach 8-30mm) lub ze stali i są one zróżnicowane pod względem wysokości, szerokości oraz przekroju. Przekrój jest uzależniony od obciążeń, do przenoszeń których konstrukcja jest przeznaczona. Konstrukcje wsporcze dzielą się na indywidualne oraz grupowe, natomiast z punktu widzenia przenoszonych obciążeń na konstrukcje przelotowe, krzyżowe, kątwowe i rozjazdowe. Konstrukcje wsporcze indywidualne są to pojedyncze słupy betonowe lub metalowe występujące w wielu postaciach. Choć rozwiązania konstrukcyjne są stosowane masowo i w zależności od okresu elektryfikacji konstrukcje różnią się od siebie. W niektórych regionach wykorzystano konstrukcje metalowe pochodzące jeszcze z okresu przedwojennej elektryfikacji niemieckiej "systemem 15kV". 

Sieć jezdna na konstrukcji wsporczej podwieszona jest za pomocą tzw. konstrukcji nośnej (wysięgnika). Podstawą konstrukcji wsporczej jest słup, na którym znajduje się konstrukcja nośna czyli wysięgnik. Wysięgniki mocowane są do konstrukcji wsporczych przegubowo co umożliwia przemieszczanie się sieci. Słup konstrukcji wsporczej osadzony jest w fundamencie, dodatkowo na słupach znajdować się mogą wysięgniki linii potrzeb nietrakcyjnych LPN oraz wskaźniki.

 

Konstrukcja wsporcza przelotowa na szlaku: 1 - słup, 2 - wysięgnik, 3 - fundament słupa, 4 - sieć jezdna, 5 - sieć powrotna, 6 - wysięgnik linii potrzeb nietrakcyjnych, 7,8 - izolator, 9 - hektometrarz linii, 10 - lokata konstrukcji wsporczej.

 

OPIS SKRZYNKI:

Skrzynka ukryta na poziomie gruntu pod kawałkiem betonu, podczas podejmowania proszę uważać na przetaczane lub jadące pociagi oraz na przechodzacych spacerowiczów/działkowców. Do skrzynki można się dostać nie przechodząc przez żadne tory kolejowe (wariant bezpieczny-dłuższy). Kaskaderzy lubiący biegać między pociągami mogą atakować od stony kesza OP30DB to właśnie dla Nich dodałem atrybut "z etykietki denaturatu".

 

NA OKŁADCE LOGBOOKA ZAWARTA JEST 1/3 INFORMACJI POTRZEBNAYCH DO ZDOBYCIA KESZA pt. "Kolejowy Trójkąt FINAŁ"

!!!PROSZĘ O DOBRE ZAMASKOWANIE POJEMNIKA!!!

Obrazki/zdjęcia
Wlewo na Dziewoklicz w prawo na Gumieńce.
Uwaga pociąg!
Na łatwiznę.