Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Haker - OP2A18
Pokonaj zabezpieczenia i włam się do super komptera
Owner: ElSor
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 162 m. ASL.
 Region: Poland > opolskie
Cache type: Multicache
Size: Very large
Status: Archived
Time required: 1:30 h    Distance to travel: 6.50 km
Date hidden: 14-08-2010
Date created: 16-07-2010
Date published: 14-08-2010
Last modification: 12-03-2011
13x Found
0x Not found
12 notes
watchers 2 watchers
8 visitors
11 x rated
Rated as: Excellent
10 x recommended
This cache is recommended by: Cichy, jaros67, jasiu93, KrystianT, mziolko, Olkesz, qdominik, Stryker, tboniasty, yurras
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Periodical/Paid  Recommended at night  Dangerous Cache  Torch needed  Take special equipment  Take something to write  Nature 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL
Dodatkowe atrybuty skrzynki

 

Jest takie miejsce niedaleko, gdzie tajni agenci mają swoją siedzibę a w niej komputer, którego zabezpieczenia są niemożliwe do złamania, chyba że zdobędzie się kilka podpowiedzi w drodze do niego, ale i tak to nie będzie łatwe, ponieważ agenci to czołówka intelektualna, z nadprzyrodzonymi zdolnościami. Potrafią w myślach zamieniać kod ASCII na kod binarny i dziesiętny, widzą  rzeczy pozornie niewidzialne, kody QR odczytują bez narzędzi a także potrafią wiele wiele więcej. Dlaczego komputer ten jest tak chroniony ... jego zawartość zawiera coś co mogłoby odmienić dzieje ludzkości, coś czego świat do tej pory nie widział ...

 

Zbieranie informacji zaczynamy od odnalezienia bazy danych nr1 znajdującej się w rzece pełnej informacji. Dane z bazy po odszyfrowaniu doprowadzą nas jeszcze do 2ch innych oraz do kryjówki agentów i super komputera.

 

Poszukiwania zalecane są nocą - wtedy lepiej widać charakterystyczne odblaskowe oznaczenia "baz danych", w dzień pewnie też się da ale może byc problem z czającymi się tu i ówdzie agentami ochrony. Po odnalezieniu siedziby naleszy powęszyć tu i ówdzie by znaleźć komputer. Dostęp do niego uzyskujemy poprzez złamanie zabezpieczen a nie poprzez zniszczenie jego obudowy/podzespołow - używamy tylko głowy, bez siły i narzędzi dodatkowych - nie ma żadnych tricków - trzeba rozwiązać opisane zadania. Żeby nie psuć zabawy innym geocacherom robimy te zadania samodzielnie.

Potrzebne nam będą: latarka z długim czasem działania, notes + długopis, dekoder do QR code, znajomość podstawowej wiedzy informatycznej i matematycznej (liczby dwójkowe, dziesiętne oraz kod ASCII łącznie z umiejętnościa ich wzajemnej konwersji).


Koniecznie ubierz długie spodnie i coś z długimi rękawami. Miejsce finałowe ukryte jest za gęstymi zaroślami, w których mogą czaić się różne zwierzęta (może i nawet żmije zygzakowate, które to znajdują sie w tamtych rejonach). Nie zapomnij zabrac dodatkowego zasilania do latarki. Do ruin wchodzisz na wlasne ryzyko!

 

Quick Mark nie daje rady z odczytem 2 QR kodów, i-nigma bezproblemowo czyta wszystkie - prawdopodobnie problemem jest zbyt wielka ilość zakodowanej informacji.

 

Nie* każdą skrzynkę można (od razu)* zdobyć.
* niewłaściwe skreślić

Additional waypoints
Stage Symbol Type Coordinates Description
2 Physical point --- Baza danych nr 2
3 Physical point --- Baza danych nr 3
4 Final location --- Siedziba tajnych agentów
Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Pictures
Zabezpieczenia do złamania
A co to takiego ?
Kordy startowe ... gdzie jest ta baza danych?
... może tutaj ...
Log entries: Found 13x Not found 0x Note 12x All entries Show deletions