Trasa kolejki zbliża się do rzeki Bobrzy, pokonując ją po wysokim moście - jest to najwyższa konstrukcja tego typu na całej opisywanej trasie. Składa się on z dwóch betonowych przyczółków oraz centralnego filaru , na których spoczywa dźwigar z dwóch masywnych dwuteowników, połączonych licznymi teownikami i płaskownikami. DO konstrukcji nośnej przytwierdzonych było za pomocą śrub 26 drewnianych podkładów (obecnie zachowało się jedynie kilka). W ścianach bocznych obu przyczółków widoczne są wgłębienia po elementach konstrukcji poręczy. Obecnie Bobrza przepływa jedynie po północnej stronie centralnego filaru.
Most początkowo zbudowany był z drewna. Z okresu okupacji niemieckiej zachował się projekt mostu o murowanych przyczółkach i drewnianej konstrukcji przęsła (dł. 10,45 m) wraz z poręczami. Nie przewidywano wówczas zastosowania środkowego filaru, natomiast z obu stron przęsło wzmacniały dwie drewniane podpory opierające się na załomach przyczółków. Wśród pracowników kolejki nazywano go "Piskulakowym Mostem".
UWAGA
Zdobywanie tej skrzynki grozi upadkiem z wysokości! Jeśli nie czujesz się na siłach - odpuść sobie.