Torowisko przekracza szosę E7, mijając dom nr 21 po prawej stronie.
W ocalałej dokumentacji wąskotorówki zachował się przedwojenny projekt przejazdu kolejki przez trasę Warszawa-Kraków (autorstwa Gorbaczyka). W celu pokonania przydrożnych rowów przewidywano budowę dwóch murowanych przepustów o prześwicie 1 m. Do budowy toru miały być wykorzystane przęsła patentowe (metalowe podkłady, szyny H=70 mm), spoczywające ba drewnianych legarach. Nawierzchnię przejazdu wyrównano przy pomocy 7-centymetrowych belek. Oprócz właściwych szyn nośnych przewidywano zastosowanie tzw. kierownic - dodatkowych, wewnętrznych szyn zapobiegających wykolejeniom. W późniejszym czasie zainstalowane zostały tutaj rogatki oraz posterunek z łącznością telefoniczną.
o keszu:
Trzeba uważać gdyż miejsce na widoku i bezpośrednim sąsiedztwie drogi i chodnika. Do wyjęcia mogą przydać się dwa cieńkie patyczki.