W tym miejscu po prawej stronie toru znajdowała się mijanka oraz składnica "Piekło" (na schemacie z drugiej połowy lat 50-tych określana jako "Dalejów") - miała ona długość 90 m.
W ocalałej dokumentacji kolejki znajduje się zestawienie kosztów kapitalnego remontu nawierzchni torowej na odcinku 18-21 kilometra linii Zagnańsk-Suchedniów, jaki przeprowadzono w drugiej połowie 50-tych. Na podstawie jego treści można ocenić skalę tego typu przedsięwzięcia. Dokonano wówczas całkowitej wymiany szyn H=70 mm na H=93 mm a dotychczasowe podkłady żelazne zastąpiono drewnianymi, Wymieniono również podsypkę i poszerzono biegnące wzdłuż torowiska rowy. Znajdujące się wówczas na tym odcinku dwa zużyte rozjazdy zastąpiono nowymi. Począwszy od tego miejsca na odcinku kolejnych 3 kilometrów zużyto w tym celu: 200 ton nowych szyn, 3,8 ton łubek, 600 kg śrub łubkowych, 2,88 ton haków, 4800 podkładów (1,15 m dł.), 1800 m3 żwiru oraz 2 rozjazdy z sosnowymi podrozjezdnicami. Koszt całego przedsięwzięcia wyniósł 506 839 ówczesnych złotych.
W roku 2024 powstał tutaj nowy wielki plac/składnica oraz nowa utwardzona droga leśna prowadząca w rejon trójkąta, całkowicie zamazując dawne ślady torowiska.