U gebruikt een oudere browser (IE6, IE7, IE8), die niet wordt ondersteund door de module GeoPath. Deze pagina zal niet goed functioneren, of zijn functies zal aanzienlijk worden verminderd. (U krijgt geen toegang tot het grootste deel van de functionaliteit). Wij adviseren om de nieuwste browsers te gebruiken. (Firefox, Chrome, Opera)
No i namówili... Uczestnicy Czarnej Zagrywki posunęli pomysł, aby z gry miejskiej zrobić geościeżkę, no bo co ma się praca i trasa marnować?
A że długo namawiać nie musieli... Voila!
- Skrzynki od 1 do 24 - należy rozwiązać rebusy. - Każdy rozwiązany rebus wskazuje jedno miejsce. - Precyzyjnie, na konkretny obiekt, lub mniej precyzyjnie, na daną ulicę, wtedy na tej ulicy trzeba ten obiekt odszukać. - Przy każdym obiekcie jest do wykonania zadanie. - Rozwiązane zadania jest hasłem do logu danej skrzynki. - Papierowy logbook zawiera jedynie skrzynka finałowa, pozostałe skrzynki wymagają tylko zdobycia hasła do logu internetowego. - Skrzynki 25 - 34 to przedwojenne zdjęcia obecnie stojących budynków. - Budynki te są widoczne z miejsc, w których należy wykonać zadania z rebusów 1-24. - Przy każdym przedwojennym zdjęciu jest podane polecenie do wykonania, rozwiązanie jest hasłem do logu. - Rebusów z zadaniami jest 24, natomiast przedwojennych zdjęć 10, więc nie w każdym miejscu będzie przedwojenny budynek do rozpoznania.
Niektóre skrzynki prócz rozwiązania rebusu i wykonania zadania, wymagają dodatkowo zdobycia kodu, utrudniającego zaliczenie kesza oraz ścieżki online.
Możesz mieć poprawne hasło, ale wpisywać w niewłaściwej formie, w razie czego skontaktuj się. Skontaktuj się również, gdybyś miał problem z jakimś rebusem.
TUTAJ Można pobrać arkusz z zadaniami od 25 do 34.
Na potrzeby gry miejskiej zrezygnowałem z kliku zadań, tu wrzucam pełną wersję. Będzie łatwiej niż podczas gry, dodałem podpowiedzi.
I dla przypomnienia, jak stanowi regulamin, skrzynka nietypowa może zawierać logbook papierowy w skrzynce lub tylko hasło do logu elektronicznego. KLIK