Wpisy do logu Dolina Będkowska - Dupa Słonia    {{found}} 25x {{not_found}} 3x {{log_note}} 7x Photo 3x Galeria

89921 2009-06-02 00:00 TheMan (user activity12) - Komentarz

Opowiem wam historyjkę :)

Dojechaliśmy do Będkowic, najpierw pod cmentarz, po 200 metrach mokrej trawy (i butach) zawróciliśmy i pojechaliśmy w bardziej zamieszkały teren. Znak "Dolina Będkowska", błędem było wjechać tam autem, (peugeotem 206 :[)(fatalny wybór nr 1) Po ciężkim wycofywaniu 300 metrach zaparkowaliśmy przy drodze i poszliśmy w dół po śliskich kamieniach. (Dobrze, że dalej nie pojechaliśmy, co w ogóle ma znaczyć znak 30km/h?!). Doszliśmy, kładka na rzeczce, chwile grozy, udało się. Dalej do dupy prosto :]. Panowie wspinacze, minęliśmy i weszliśmy od lewej pod górę, tak się zapędziliśmy, że dotarliśmy na szczyt dupy. Zmęczeni, nie próbowaliśmy dalej szukać skrzynki. Schodziliśmy w stronę ścieżki przez las... (fatalny wybór nr 2). Zaliczona gleba na dupę, dosłownie i w przenośni. Oraz dramatyczne chwile z nogą w korzeniu, którą pomógł uratować Putinn. dotarliśmy do rzeczki, woleliśmy skakać. Następnie poszliśmy w drugą stronę niż przyszliśmy, po asfalcie.. (fatalny wybór nr 3). Po jakimś 1-1,5km zawróciliśmy. Idziemy idziemy, wpadłem na genialny pomysł: Na górę na przełaj!" W 3/4 drogi zwątpiłem, zawróciłem, spadłem ze 3 razy, dalej zjeżdzałem różnymi częściami ciała na dól spowrotem do ścieżki, Putinn poszedł na górę. (fatalny wybór nr 4) Na plecach i nogach zanotowano sine elementyi. Potem dalej kamieniami tą drogą którą przyszliśmy. 3 godzinna przygoda wymęczeni, brudni, spragnieni dotarliśmy do auta, które...

Stało tam gdzie zostawiliśmy;)