Wpisy do logu Jurny Króliczek 2.0    6x 6x {{log_note}} 2x Photo 3x Galeria

815912 2013-03-23 13:00 ronja (user activity17305) - Uczestniczył w spotkaniu

Hello,

No i po kolejnym Jurnym Króliczku. Znowu działo się sporo, szczególnie w noc, poprzedzającą wyjście w góry. Zespół szczytowy (Pablo i ja), wspierany przez bazę, dokonał wejścia w tempie iście ekspresowym. Spodziewaliśmy się fatalnej pogody i złych warunków na trasie, a rzeczywistość mile nas zaskoczyła. Z Międzygórza do schroniska wleźliśmy w 2,5 godziny, przecierając szlak. Po długiej aklimatyzacji atak i w efekcie byliśmy 1,5 godziny przed imprezą. Czyli zaliczyliśmy spotkaniowy FTF Laughing Nie chciało nam się za bardzo łazić po okolicy, więc się okopaliśmy na pozycji i w spokoju doczekaliśmy spotkania z ludźmi z GC. Potem nastąpił typowy zamęt, związany z giftami, zdjęciami, wpisem do logbooka, chwilą rozmów w gronie polskim,a po nim szybki odwrót w dolinę. Od schroniska sprowadzał nas pies, wilczur, który w Międzygórzu pomachał ogonem i poszedł dalej swoją drogą. A potem jeszcze powrót do bazy, gdzie witani tradycyjnym chlebem (w płynie) i obiadem zdaliśmy relację z wyprawy. Skończywszy oddaliśmy się pozytywnym emocjom, które trwały i trwały. Ale to już inna opowieść. Dzięki za spotkanie. Pzdr, Wojtek

Obrazki do tego wpisu:
Gdzieś pod szczytem
A to już na górze, pustynia lodowa i hulający wiatr
Kierunek w dół, do domu :)