Wpisy do logu GZK Polańczyk    {{found}} 15x {{not_found}} 1x {{log_note}} 5x Photo 2x Galeria

389925 2011-08-13 16:03 rekomendacja OrMiGroup (user activity458) - Znaleziona

Hej!

Kesza zdobyliśmy zupełnie przypadkowo, gdyż Polańczyk nie był na naszej mapie bieszczadzkiego wypadu z plecakami. Dopiero zmęczeni wędrówką po górach postanowiliśmy odpocząć trochę nad wodą. Wtedy tez na komórce w wielkich bólach wyszukaliśmy kilka keszy nie czytając nawet ich opisów, a jedynie spisując na kartce współrzędne i mozolnie wklepująć je do gps spróbować poszukać czegokolwiek.

Tak też ruszyliśmy 'do centrum' poszukać jakiegoś jedzenia i przy okazji nawigująć się na kesza krążyliśmy po Zdrojowej to tu to tam, kesz raz się przybliżał raz oddalał, nie bardzo wiedzieliśmy jak się przebić przez scianę budynków. W końcu jakaś scieżynka nam się wyjawiła i ruszyliśmy w nią pełni zapału jednak kompletnie nie wiedząc czego sie spodziewać...

W parku dziwiliśmy sie trochę że kordy prowadzą jakoś daleko od ścieżki i w sumie nie wiadomo na co bo jakiś płot tam i furtka.. no ale co tam.. przedarliśmy się przez ogrodzenie i naszym oczom ukazał się piękny urbrex którego nie powstydzilibyśmy się na śląsku!

Nie wiedzieliśmy czy penetrować budynek ale spróbowaliśmy, obeszliśmy cały dół szukając jakiś znaków, ale nic nie znaleźliśmy. W końcu postanowiliśmy znowu uruchomić komórkowy net w celu zasięgnięcia rady i...poszło już gładko.

UWIELBIAMY URBEXY!! DZIĘKI ZA TAK FAJNEGO KESZA KTÓRY UROZMAICIŁ NAM NIEZBYT CIEKAWY POBYT W POLAŃCZYKU :):):)