Wpisy do logu Jurny Króliczek 2.0    6x 6x {{log_note}} 2x Photo 3x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

815216 2013-03-23 13:53 KrystianT (user activity2440) - Uczestniczył w spotkaniu

Doczłapałem tuż przed 14... Dostałek pamiątkę i łyk czegoś na rozgrzanie, a po chwili wszystkich dosłownie wywiało. Spotkanie dla mnie było bardzo krótkie, ale warto było się wybrać choćby dla widokówLaughing Dzięki.

844660 2013-03-23 13:38 ontek (user activity135) - Uczestniczył w spotkaniu

I ja tam byłem i co było wypiłem:), tzn, ciepłą herbatę, bo zimno było okrutnie, ale widoki rekomensowały cały wysiłek na dotarcie tutaj :)

Hurra! Już wiem, kto to Bezmiar i Dżemojad, a nawet wiem, kto to syn i mąż Dżemojada:)Umówiłem się z nimi korespondencyjnie na wspólny wyjazd. Rano telefon, że mogą mnie wziąć i podjadą pod dom.

Idę ci ja w stronę czekającego już samochodu, okno uchylone - gorąca atmosfera?:), podchodzę bliżej, bliżej... Jeszcze bliżej, a tu...
No proszę! Wszelki druh Pana Boga chwali!
I w tej atmosferze radosnego odkrywania szczytowaliśmy:)wspólnie z Dżemojadami i Bezmiarem do białego rana!

Brakowało mi tylko dłuższej chwili na pogadanie z innymi uczestnikami spotkania. Zachęcam do wykorzystania pobliskiego schroniska na małe jamboree.
Dzięki za fajną okazję! Pozdrawiam!

815333 2013-03-23 13:34 bezmiar (user activity650) - Uczestniczył w spotkaniu

uff, udało się wdrapać na szczyt. pogoda dopisała bardzo. miło było spotkać rodaków i kolegów z południa Smile dla tych kilkudziesięciu minut warto było wejść

815417 2013-03-23 13:30 Dżemojad (user activity527) - Uczestniczył w spotkaniu

rzutem na taśmę udało mi się zdążyć na wspólne zdjęcie, zjawiłam sie na szczycie o 13:28 :)  piękne widoki, miłe spotkanie z keszerami, no i prezent :)   Dziękujemy bardzo za zaproszenie, zdecydowanie warto :)

815912 2013-03-23 13:00 ronja (user activity17277) - Uczestniczył w spotkaniu

Hello,

No i po kolejnym Jurnym Króliczku. Znowu działo się sporo, szczególnie w noc, poprzedzającą wyjście w góry. Zespół szczytowy (Pablo i ja), wspierany przez bazę, dokonał wejścia w tempie iście ekspresowym. Spodziewaliśmy się fatalnej pogody i złych warunków na trasie, a rzeczywistość mile nas zaskoczyła. Z Międzygórza do schroniska wleźliśmy w 2,5 godziny, przecierając szlak. Po długiej aklimatyzacji atak i w efekcie byliśmy 1,5 godziny przed imprezą. Czyli zaliczyliśmy spotkaniowy FTF Laughing Nie chciało nam się za bardzo łazić po okolicy, więc się okopaliśmy na pozycji i w spokoju doczekaliśmy spotkania z ludźmi z GC. Potem nastąpił typowy zamęt, związany z giftami, zdjęciami, wpisem do logbooka, chwilą rozmów w gronie polskim,a po nim szybki odwrót w dolinę. Od schroniska sprowadzał nas pies, wilczur, który w Międzygórzu pomachał ogonem i poszedł dalej swoją drogą. A potem jeszcze powrót do bazy, gdzie witani tradycyjnym chlebem (w płynie) i obiadem zdaliśmy relację z wyprawy. Skończywszy oddaliśmy się pozytywnym emocjom, które trwały i trwały. Ale to już inna opowieść. Dzięki za spotkanie. Pzdr, Wojtek

Obrazki do tego wpisu:
Gdzieś pod szczytem
A to już na górze, pustynia lodowa i hulający wiatr
Kierunek w dół, do domu :)

815017 2013-03-23 13:00 Spider (user activity838) - Uczestniczył w spotkaniu

Byłem ;)<br /> ronja, dziękuję za PWG!

814062 2013-03-22 23:08 KrystianT (user activity2440) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Od strony Kletna...

813657 2013-03-21 19:15 ronja (user activity17277) - Komentarz

Hello,

Każdy wędrowiec będzie mile witany Smile Przed chwilą rozmawiałem z placówką GOPR-u w Międzygórzu. Oba podejścia (bo także to od Kletna) są przetarte, ale śniegu jest sporo i trzeba się liczyć z orką. Rakiety się przydadzą. Spodziewane jest spore ochłodzenie, więc raczej ciepłe ciuchy, niż lanserskie miejskie outdoory Wink  Podejście od M-a ma ten walor, że może być "przejechane" skuterem. Ministerstwo Geocachingu ostrzega: "Iść tędy, czy tędy ? Wybór należy do Ciebie" Tongue out  Ewentualny kontakt na maila - możemy "zgrać" telefony. Wojtek

813633 2013-03-21 17:47 Dżemojad (user activity527) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

jak się doczłapiemy to bedziemy w czteroosobowym składzie Laughing od strony Międzygórza , jak ktoś tez od tej strony dajcie znać, nie będziemy szli sami

803925 2013-03-03 21:42 [ocenzurowano_1] (user activity5549) - Komentarz

Oj, jaka szkoda  że nie możemy Cool Pewnie będziemy bardzo żałować

800743 2013-02-26 21:25 Okorzec (user activity1461) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Jakoś tam może się doczłapiemy:)Pewnie znowu ze sporym "może" hehe Do zobaczenia!

798413 2013-02-21 18:39 miklobit (user activity450) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Będę razem ze Szpilką . Jeśli pogoda dopisze, to może uda się uruchomić na szczycie pewnien wynalazek, który pozwoli spojrzeć na event z zupełnie nowej perspektywy ( cokolwiek to znaczy Cool ). Jeśli ktoś chciałby się zabrać z okolic Wrocławia to oferujemy dwa wolne miejsca.

798403 2013-02-21 17:47 kociruch (user activity450) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Jak kac pozwoli to się wdrapię chociaz do pierweszego znaku szlakowego, a może i wyżej.

798397 2013-02-21 17:21 ronja (user activity17277) - Będzie uczestniczył w spotkaniu