O serii:
Obecnie pewnie część z zaglądających tutaj osób wie, że gdański port zaczyna ponownie się rozwijać. Dla przewiezienia wszystkich towarów w ubiegłym wieku powstała ta oto linia. Linia Pruszcz Gdański- Gdańsk Port Północny. Dziś sypiąca się,z dwutorowej obstawionej obiektami dyspozytorskimi został ledwie jeden tor i parę zamkniętych na spust budynków. Wraz z rozwojem portu jak i rafinerii wreszcie zbliża się jej remont dlatego warto zobaczyć pewien odcinek zanim straci swój klimat.
Historia:
O remoncie:
O skrzynce:
Skrzynka jest finałem cyklu skrzynek DUN rozrzuconych na odcinku około 4,5km wzdłuż linii. Interesujący nas odcinek całej serii to Olszynka- Św. Wojciech. Aby odnaleźć finał należy spisać fragmenty kordów ze skrzynek pośrednich. Finał umiejscowiony w dość odludnym miejscu jednak ze względu na wielkość i czas dobrania się do tej wielkości skrzynki zalecam podejmowanie w więcej niż jedną osobę- warto by ktoś się rozglądał w tym czasie.Warto posiadać kłujkę.Skrzynka przysypana około metr od rozłożystego drzewka w kierunku torów. Ponieważ seria kosztowała sporo czasu poświęconego przez parę osób proszę szanujcie pośrednie jak i tym bardziej finał.Zawartość skrzynki pochodzi z legalnych zbiorów -targów TRAKO,Bydgoskiego Towarzystwa Przyjaciół Kolei,Piaseczyńskiej Kolei Wąskotorowej i źródeł własnych.Skrzynka zawiera 3 certyfikaty dla pierwszych osób.
Dziękuję-Miśkowi(za produkcję finałowego kesza),Sebastianowi31 i Misiowiuszatkowi (za poświęcony czas na sprawdzenie terenu).