Linia kolejowa między Konotopem a Sulechowem została otwarta w 1915 i, poza stacjami końcowymi zatrzymywała się w Bojadłach, Klenicy, Trzebiechowie, Radowicach, Winnejgórze (ob. Górzykowo) i Cigacicach. Istniał także przystanek Cigacice Towarowe oraz bocznica do Cigacice Port. Z przerwą na lata 1945-1948 (odbudowa mostu na Obrzycy) przewozy pasażerskie kursowały do 1988, a towarowe do 2000. W 2004 rozebrano tory (zostały jednak fragmenty w okolicach Cigacic i Sulechowa). Kolej już nigdy tu nie wróci; może za parę lat doczekamy się chociaż ścieżki rowerowej.
Stacja Radowice została umieszczona w pewnym oddaleniu od wsi. Na stacji znajdowały się trzy tory, z czego jeden to była bocznica dla składów towarowych, dowożących głównie węgiel do pobliskiej miejscowości. Obecnie wszystkie tory, tak jak cala linia Konotop - Sulechów, są całkowicie rozebrane. Można jedynie napotkać pojedyncze drewniane podkłady oraz pozostałości ramp.
Obecnie w budynku stacji znajdują się mieszkania, które istniały tam jednak również w czasie kursowania pociągów. Można więc przypuszczać, że część główna jest niezagospodarowana. Siatki, psy i widok z tarasu nie zachęcają jednak do eksploracji. Ogółem całe otoczenie to obejście, podwórko mieszkańców.
Źródło informacji: Paweł Baziuk, bazakolejowa.pl.
Kesz został umieszczony w pewnym oddaleniu od samej stacji, ale za to na "torach"/"peronie".