Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
[XV.OC] Cinque Terre - OP9DAR
piękny zakątek zachodnich Włoch
Właściciel: GeoDrap 224
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: m n.p.m.
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Dostępna tylko pieszo

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Zawitaliśmy w ten uroczy zakątek Włoch, namówieni przez znajomych którzy spędzali tutaj swój miesiąc miodowy.

Liguria (link do wiki: [https://pl.wikipedia.org/wiki/Liguria]  jest raczej niewielka, patrząc na inne regiony administracyjne Italii, ale może się poszczycić własnym Morzem - Liguryjskim :)
Trochę nam smutno było że w całym regionie są tylko trzy polskie kesze - a i to tylko w stolicy - Genui i trochę spontanicznie postanowiliśmy coś po sobie zostawić :)
Okolica jest naprawdę urokliwa i jeśli drogi keszerze / droga keszerko, planujesz być w zachodnich Włoszech to naprawdę warto poświecić dzień lub dwa na zawitanie do przepięknie położonych miasteczek tworzących Cinque Terre. My byliśmy tutaj cztery dni i oprócz tytułowych pięciu miejscowości [Monterosso al Mare, Vernazza, Corniglia, Manarola i Riomaggiore] udało nam się też popodziwiać przyrodę i widoki z nadmorskiego szlaku turystycznego rozciągniętego po całym Parku Narodowym Cinque Terre. Łączyliśmy górskie szlaki z nadmorskimi widokami i choć w sezonie walą tu tłumy turystów to zawsze da się znaleźć kawałek zacisznej uliczki, murek ogrodu oliwnego, czy jakby specjalnie dla nas pozostawioną tam przez Stwórcę wygodną skałę z fascynującym widokiem
Skrzynkę założyliśmy w najładniejszej naszym zdaniem miejscowości - Monterosso.
Jako że Cinque Terre czyli pięć miast to niejako nawiązuje do opencachingowego jubileuszu piętnastolecia istnienia polskiego serwisu :)
Więcej informacji o rejonie:

O skrzynce:
keszyk zlokalizowany jest na szlaku wychodzącym z miasteczka w stronę zachodnią. Jakieś 15 minut spacerkiem od stacji kolejowej. Najpierw kierujemy się głównym bulwarem nadmorskim, następnie po minięciu plaż miejskich i mini-portu kierujemy się dalej drogą na zachód, kilkadzieścia metrów za uroczym przejściem pod budynkiem zbudowanym nad drogą rozpoczynamy wspinaczkę po schodkach. Przy drugim zakręcie w lewo, po prawej stronie mijamy grupę większych zarośli - to właśnie w ich korzeniach zlokalizowany jest nasz pojemnik. Proszę podejmować dyskretnie, np na wiązanie buta, tłumów raczej nie ma ale z pobliskiej kawiarni można nas zobaczyć.