Opis miejsca:
[...]W 1927 po utworzeniu lotniska w Dąbiu, ulokowano przy nim pętlę tramwajową. Linia prowadziła wówczas przez 4 mosty: Długi, Portowy, na Regaliczce (obecnie nie istnieje) oraz Cłowy. Była to pierwsza w historii linia tramwajowa na Prawobrzeżu Szczecina, obecnie nie istnieje (szczecińskie tramwaje powróciły na Prawobrzeże dopiero w 2015, dziś jeżdżą inną trasą). Od 1928 komunikację tramwajową zaczęły wspomagać także autobusy. Do 1929 położono sieć trakcyjną nad mostami Długim i Cłowym. Wcześniej tramwaje pokonywały je siłą rozpędu. Na wniosek mieszkańców poszczególnych, nowo wybudowanych osiedli istniejące linie systematycznie przedłużano. Średnia prędkość ówczesnych tramwajów wynosiła ok. 16 km/h. W 1934 otwarta została ostatnia zajezdnia, przy al. Wojska Polskiego 200 (obecnie Zajezdnia Pogodno).
Wykaz linii tramwajowych w 1929 r.:
W 1940 długość linii osiągnęła 50,3 km, przewieziono wówczas 58,8 mln osób (w 1910 r. było to 18,6 mln). Po nalotach alianckich w latach 1943-1944 wiele torowisk było nieprzejezdnych, jednak dzięki pracy szczecińskich tramwajarzy udało się w tym czasie część linii przywrócić w miarę możliwości do normalnego funkcjonowania.[...]
Zaczerpnięte z: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Szczecinie
Opis skrzynki:
Kesz ukrył się w okolicy nieistniejącej pętli "Flughafen".
Miejsce ruchliwe ,prosiłbym szukać po zmroku.