Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
SU-22 - OP8B69
Właściciel: arkadinio12
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 65 m n.p.m.
 Województwo: Polska > wielkopolskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mikro
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 09-08-2015
Data utworzenia: 09-08-2015
Data opublikowania: 09-08-2015
Ostatnio zmodyfikowano: 12-01-2020
79x znaleziona
5x nieznaleziona
5 komentarze
watchers 2 obserwatorów
113 odwiedzających
58 x oceniona
Oceniona jako: dobra
1 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: geomaniak
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Szybka skrzynka  Przyczepiona magnesem 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

 

Samolot Suchoj Su-22 powstał w 1984 roku jako zmodernizowana wersja rozwojowa samolotu szturmowego Su-17M2 o przedłużonym i opuszczonym przodzie kadłuba poprawiajającym widoczność z kabiny pilota. Była to pierwsza wersja samolotu szturmowego biura konstrukcyjnego Suchoja z radarem dopplerowskim i laserowym dalmierzem Fon-1400 w stożku. System nawigacyjny i celowniczy  połączono w jedno elektroniczne urządzenie nawigacyjno-celownicze. Od poprzednika rózni się również zastosowaniem nowego mocniejszego silnika turboodrzutowego R-29B wykorzystanego w samolocie myśliwskim MiG-23, oraz zmienioną grzbietową płetwą na górze kadłuba, a także nieco zmniejszonym zakresem skosu skrzydeł. Osiągi nowego samolotu w zasadzie nie uległy większym zmianom poza nieco większym udźwigiem uzbrojenia oraz pułapem maksymalnym. Znacznie zwiększył się natomiast zasięg samolotu oraz awionika co stanowi duży skok technologiczny w porównaniu z Su-17(Su-20) pomimo, że zewnętrznie obie wersje są do siebie podobne

.

 

 

Konstrukcja duralowa, półskorupowa. Skrzydła o zmiennej geometrii (skos od 30° do 63°). Wlot powietrza w przodzie kadłuba ze stożkiem z wyposażeniem radiolokacyjnym oraz dalmierzem laserowym. Kabina hermetyzowana z fotelem wyrzucanym. Celownik radiolokacyjny i wyposażenie do lotów bez widzialności. Zbiorniki paliwa w kadłubie i skrzydłach. Podwozie z kołem przednim chowane w locie.

 

 

O KESZU: SCHOWAŁ SIĘ ON W GŁĘBI  MASZYNY!!

 Teren Politechniki Poznańskiej jest teren "strzeżonym" wiec w godzinach po północy może być problem z wejściem. Osobiście nigdy nie miałem problemów . Na teren PP  jest kilka wejść zalecam wejście od akademików od strony Kornickiej albo od Piotrowa.

 

 

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
:)