Jednosilnikowy średniopłat o konstrukcji całkowicie metalowej i skośnych skrzydłach. Skrzydła o zmiennym kącie skosu krawędzi natarcia, przy kadłubie 45°, dalej 42°, o profilu laminarnym, wielodźwigarowe. Na każdym ze skrzydeł trzy kierownice strug powietrza. Na tylnej krawędzi klapy i lotki. Usterzenie klasyczne, skośne (pionowe - o kącie skosu 56°). Usterzenie poziome zamocowane powyżej połowy wysokości pionowego. U nasady usterzenia pionowego pojemnik spadochronu hamującego.Kadłub o konstrukcji półskorupowej, w części przedniej wlot powietrza do silnika, rozdzielający się pionową przegrodą na dwa kanały wzdłuż burt. Kabina pilota hermetyczna, w przedniej części kadłuba, zakryta kilkuczęściową oszkloną osłoną o kształcie kroplowym, składającą się ze stałego wiatrochronu i osłony odsuwanej do tyłu. kabina wyposażona w fotel wyrzucany (minimalna wysokość do katapultowania 250 m). Silnik odrzutowy w tylnej części kadłuba. Po obu stronach tylnej części kadłuba hamulce aerodynamiczne o łącznej powierzchni 0,98 m². Podwozie samolotutrójkołowe, z pojedynczymi kołami; golenie główne wciągane w skrzydła, w stronę kadłuba, rozstaw kół 3,849 m
Więcej znajdziesz na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lim-6
Takim samlotem rozbił się ppor pil. Andrzej Wdziękoński w okolicach Węgorni w pobliżu jeziora Lubowidz znajduje się skrzynka gzr (OP5257) do której zapraszam.
Skrzynka to opakowanie po witaminkach "numizmatyk". Podpowiedz i spoiler wszystko wyjaśnia. Proszę o wyrozumiałość to moja pierwsza skrzynka. W skrzynce certyfikaty dla pierwszych trzech odkrywcow. Zapraszam do szukania.
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien