Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Wąwóz lisich jam - OP4F55
Malowniczy wąwóz niedaleko Sasina
Właściciel: joginek
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 45 m n.p.m.
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Zapraszamy do odwiedzenia malowniczego wąwozu wijącego się niedaleko miejscowości Sasino (http://pl.wikipedia.org/wiki/Sasino). Polecamy zarówno do odwiedzenia pieszo jak i rowerem. Po drodze do kesza piękne jagodowiska. Miejsce urokliwe - odwiedzamy je jak tylko jesteśmy nieopodal. Można przysiąść, posłuchać szmeru strumyka i śpiewu ptaków. Po drodze jest sporo drzew w skarpie z odkrytymi korzeniami, pod którymi jest wiele większych i mniejszych nor. Prosimy o niezakłócanie spokoju leśnych braci. Kesz nie jest ukryty w żadnej z nich ;). Dobrze mieć ze sobą mapkę topograficzną okolicy.

Do wąwozu jest ok 2,5 km ze skrzyżowania na Stilo w Sasinie. Do kesza proponuję dotrzeć od strony Sasina. Z Sasina jedziemy/idziemy w kierunku na Stilo, skręcamy w lewo w kierunku wsi Zielonka. Wybieramy lewą odnogę, cały czas prosto, po drodze mijamy najpierw główny skręt w prawo do wsi Zielonka a potem domek po lewej stronie. Kierujemy się cały czas drogą na zachód. Po drodze mijamy pozostałość po dużym kawałku lasu. Dochodzimy znowu do lasu i na rozstaju wybieramy prawą drogę - prowadzi prosto do wąwozu, a potem wzdłóż wąwozu. Kesz jest ukryty w miejscu do którego łatwo dojść z drogi w skarpie nad strumieniem. Nie trzeba kopać!

Wrócić można do sasina tą samą drogą lub idąc dalej tą drogą, na następnym rozstaju skręcić w lewo (podejście do góry) i dalej drogą nieopodal Cegielni wracamy do Sasina niedaleko skrzyżowania. Po spacerku polecam obiad w tutejszej restauracji.

Przed wizytą można spojrzeć na mapkę okolic ukrycia kesza;)UWAGA!! Link może wymagać pobrania większej ilości danych.

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.