Remont stacji Kłodzko Miasto kosztowało blisko 70 milionów złotych.
-Stacja usprawniła ruch pociągów w kierunku: Kudowy, Międzylesia, Kamieńca Ząbkowickiego i Wałbrzycha. Rozpoczyna i kończy na niej bieg kilkanaście pociągów. Gruntownie przebudowane zostało przejście pod torami. Na posadzce przejścia i nawierzchni peronów są ścieżki naprowadzające, ułatwiające dostęp do pociągów dla osób niedowidzących - informował nas w lutym Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Dla sprawnego prowadzenia ruchu pociągów wybudowana została nastawnia wyposażona w nowoczesne urządzenia sterowania. Na stacji rozbudowany został układ torowy. Są dwa nowe tory, 9 rozjazdów i zelektryfikowany tor na odcinku Kłodzko Główne - Kłodzko Nowe. Wyremontowano wiadukt kolejowy nad ul. Kościuszki. Prace na stacji były prowadzone etapami. Wcześniej udostępniono jeden peron. Było dodatkowe wzmacnianie terenu torowiska. Dla podróżnych udostępniono windy, a także pochylnia, która zapewnia dodatkowe dojście do peronu nr 1 od strony ulic Lutyckiej i Kościuszki.
W środku kesza tylko logbook
Miejsce ruchliwe więc uważaj na mugoli
Mikro magnetyk