Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
SW 20 – Fenrir, Żarłoczny Wilk - OP86P1
pamiątka po Sukkub InO 2014
Właściciel: do-mi
Ta skrzynka należy do GeoŚcieżki!
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 198 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Multicache
Wielkość: Mała
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 25-10-2014
Data utworzenia: 16-01-2015
Data opublikowania: 16-01-2015
Ostatnio zmodyfikowano: 28-08-2022
46x znaleziona
3x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 4 obserwatorów
51 odwiedzających
41 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Potrzebny kompas  Weź coś do pisania  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Skrzynka ta jest pamiątką po wydarzeniu Sukkub InO 2014 - Trasa Geocachingowa i zarazem jednym z elementów geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli. Zachęcam oczywiście do zdobywania tej skrzynki właśnie jako element geościeżki, w oryginalnej formie imprezy na orientację, posiłkując się współrzędnymi i dodatkowym opisem jedynie w razie problemów z jej odnalezieniem.

 

 

Fenrir, jeden z najstraszliwszych pomiotów Lokiego, był dzikim, żarłocznym wilkiem, nad którym nikt nie mógł do końca zapanować. Gdy Odyn dowiedział się, że podczas Ragnarök przeznaczone jest mu zginąć w paszczy Fenrira, postanowił go uwięzić. Jednakże żaden łańcuch nie był w stanie utrzymać zwierzęcia dopóki karły nie wykonały specjalnego tworzywa z korzeni góry i ptasiej śliny. Petami, które wyglądały jak jedwabna wstążka, Fenrir został przybity do skały, a w jego paszczę wetknięto miecz, aby pozostała otwarta i aby wilk nie mógł gryźć…

 

Współrzędne miejsca rozpoczęcia poszukiwań zostały odzwierciedlone na wycinku mapy oraz oznaczone lampionem na poniższym zdjęciu.

 

Aby odnaleźć skrzynkę, udaj się z tego miejsca na zachód do pierwszego słupa i znajdź pierwszy etap w promieniu 5 metrów od niego. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

PAMIĘTAJ:  zostaw skrzynkę zamaskowaną tak, jak ją znalazłeś - nie psuj zabawy innym.

UWAGA: Kredka jest integralną częścią skrzynki, podobnie jak logbook. Nie jest na wymianę, więc proszę jej nie zabierać!

Obrazki/zdjęcia
współrzędne
miejsce rozpoczęcia poszukiwań
słup
pierwszy etap - tam szukaj
drugi etap - tam szukaj
Wpisy do logu: znaleziona 46x nieznaleziona 3x komentarz 0x Wszystkie wpisy