Woda, zieleń i wolność – taki jest Szczecin. Nowoczesne miasto, które zaskakuje swoją różnorodnością i ciekawymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu. Bałtyckie Centrum Jachtingu to jedno z tych miejsc w Europie, gdzie można żeglować po rzece, jeziorze i zalewie. Szczecin jest jednym z ważniejszych punktów na jachtingowej mapie Polski i Europy. Szczecin to największa i najnowocześniejsza marina na Bałtyku.
Konglomerat wysp, kanałów, plaż i zatok. Swoisty Floating Garden, miasto, które zmienia myślenie o tym, po co żyje człowiek.
O tym, że Szczecin promuje się takim hasłem, wie mniej niż 1 proc. badanych, dokładnie 0,6 proc. Stolica Zachodniopomorskiego jest na samym końcu, jeżeli chodzi o rozpoznawalność sloganu, który ma reklamować miasto. Jakie miasta promują się najefektywniej za pośrednictwem sloganów, analizę na zlecenie magazynu "MarketingMiejsca.com.pl"przeprowadził Instytut badawczy IPC. Wyniki publikują Wirtualne Media Z badań wynika, że ponad połowa Polaków, dokładnie 52,6 proc. w ogóle nie potrafi spontanicznie wymienić żadnego hasła, za pomocą którego promuje się któreś z polskich miast. Najbardziej efektywny okazał się slogan "Wrocław - miasto spotkań", który został zapamiętany i uznany za najlepsze hasło promocyjne przez 13,2 proc. badanych. Stolica kraju i hasło "Zakochaj się w Warszawie" zostało wskazane jako najlepsze przez 8,7 proc. badanych. Na trzecim miejscu jest "Gdańsk - morze możliwości" (6,8 proc. wskazań). Na Szczecin Floating Garden wskazało zaledwie 0,6 proc.
Może dzięki skrzynce procenty się zwiększą? ;)
Kesz:
Kesz na kordach, szukajcie a znajdziecie. Keszyk delikatny więc prosimy o adekwatne obchodzenie się z nim. Do jego założenia zainspirował nas jeden ze szczecińskich keszerów, którego serdecznie pozdrawiamy! Dla pierwszych trzech znalazców okolicznościowe certyfikaty. Pamiętajcie o literko-cyferce!
Projekt Gryf został zorganizowany przy współudziale Nadleśnictwa Trzebież oraz Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej.