Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 500 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Ciuchcia Kulfona i Moniki - OP3289
SM 04
Właściciel: hiroaq
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 111 m n.p.m.
 Województwo: Polska > mazowieckie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mała
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 14-03-2011
Data utworzenia: 15-03-2011
Data opublikowania: 15-03-2011
Ostatnio zmodyfikowano: 16-11-2015
34x znaleziona
0x nieznaleziona
5 komentarze
watchers 5 obserwatorów
4 odwiedzających
25 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
3 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: michael50, orqan, vilkolak
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Szybka skrzynka  Weź coś do pisania 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL
Po drodze maszerując planowaną ulicą porcelanową mijamy dawny 

CPN S.A. WARSZTAT UTRZYMANIA RUCHU - bardzo ciekawy teren można troszkę sie poczuć jak w małej rafineriiWink

I tam właśnie znajduje się keszyk w uroczej lokomotywce która niestety już nie pojedzie bo w miejscu gdzie prowadziły tory jest teraz dziurawa jak ser droga więc Kulfon i Monika chyba poszli z buta jednak wytrawny keszer wypatrzy bez problemu pozostałości po infrastrukturze kolejowej.

A terz troche o samej lokomotywceWink

SM04 (typ Ls180 oraz 409Da) - polska lokomotywa manewrowa małej mocy. Jej konstrukcja stanowi rozwinięcie budowy pojazdów serii SM03, produkowanych od roku 1959 w chrzanowskim Fabloku, a później w zakładach Zastal w Zielonej Górze.

Adaptacja wykonana w 1968 roku przez zakłady Zastal, dotyczyła zmian konstrukcyjnych pozwalających na zamontowanie silnika wysokoprężnego o większej mocy, budowanego na licencji firmy Henschel. Pierwotnie rozważano wykorzystanie silnika typu 10H6 o mocy 160 KM, jednakże do produkcji seryjnej trafiły lokomotywy z silnikiem 14H6 o mocy 180 KM.

Lokomotywy 409Da produkowane były w 3 zakładach:

  • Zastal w Zielonej Górze, w latach 1969-1978,
  • Mystal w Myszkowie, w latach 1979-1989,
  • ZNTK Oleśnica, w latach 1990- 1995.

Podstawowym odbiorcą tego typu lokomotyw był przemysł, gdzie nosiły one oznaczenie 409Da. Na stanie PKP znalazły się jedynie dwie takie lokomotywy pochodzące z likwidowanych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego w Sędziszowe przejęte na początku lat 90 i skreślone z inwentarza przed rokiem 2000. Ze względu na znaczne różnice konstrukcyjne względem typu SM03, PKP nadały im odrębne oznaczenie.


I teraz mała uwaga pilnujcie sie ponieważ na terenie może pojawić się ochroniarz ( My go nigdy nie widzieliśmy, więc może nie zapuszcza się tak daleko) więc wchodzicie na własną odpowiedzialność. Najlepsze wejście z miejsca uchwyconego na zdjęciu. Udanej zabawySmile

 

Ps. w skrzynce znajduje się klucz do ciuchci Wink

 

ZOSTAWICE CIUCHCIE W TAKIM STANIE ŻEBY NIE WZBUDZAŁA PODEJRZEŃ, ŻE KTOŚ JĄ ODWIEDZA (ZAMKNIJCIE DRZWI, OKNA ITP.)

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
Ciuchcia
Wejscie
Sezam