I tam właśnie znajduje się keszyk w uroczej lokomotywce która niestety już nie pojedzie bo w miejscu gdzie prowadziły tory jest teraz dziurawa jak ser droga więc Kulfon i Monika chyba poszli z buta jednak wytrawny keszer wypatrzy bez problemu pozostałości po infrastrukturze kolejowej.
A terz troche o samej lokomotywce
SM04 (typ Ls180 oraz 409Da) - polska lokomotywa manewrowa małej mocy. Jej konstrukcja stanowi rozwinięcie budowy pojazdów serii SM03, produkowanych od roku 1959 w chrzanowskim Fabloku, a później w zakładach Zastal w Zielonej Górze.
Adaptacja wykonana w 1968 roku przez zakłady Zastal, dotyczyła zmian konstrukcyjnych pozwalających na zamontowanie silnika wysokoprężnego o większej mocy, budowanego na licencji firmy Henschel. Pierwotnie rozważano wykorzystanie silnika typu 10H6 o mocy 160 KM, jednakże do produkcji seryjnej trafiły lokomotywy z silnikiem 14H6 o mocy 180 KM.
Lokomotywy 409Da produkowane były w 3 zakładach:
Podstawowym odbiorcą tego typu lokomotyw był przemysł, gdzie nosiły one oznaczenie 409Da. Na stanie PKP znalazły się jedynie dwie takie lokomotywy pochodzące z likwidowanych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego w Sędziszowe przejęte na początku lat 90 i skreślone z inwentarza przed rokiem 2000. Ze względu na znaczne różnice konstrukcyjne względem typu SM03, PKP nadały im odrębne oznaczenie.
I teraz mała uwaga pilnujcie sie ponieważ na terenie może pojawić się ochroniarz ( My go nigdy nie widzieliśmy, więc może nie zapuszcza się tak daleko) więc wchodzicie na własną odpowiedzialność. Najlepsze wejście z miejsca uchwyconego na zdjęciu. Udanej zabawy
Ps. w skrzynce znajduje się klucz do ciuchci
ZOSTAWICE CIUCHCIE W TAKIM STANIE ŻEBY NIE WZBUDZAŁA PODEJRZEŃ, ŻE KTOŚ JĄ ODWIEDZA (ZAMKNIJCIE DRZWI, OKNA ITP.)