Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Haker - OP2A18
Pokonaj zabezpieczenia i włam się do super komptera
Eigenaar: ElSor
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 162 meter NAP
 Provincie: Polen > opolskie
Cache soort: Multi Cache
Grootte: Extra groot
Status: Gearchiveerd
Tijd: 1:30 h    Lengte: 6.50 km
Geplaatst op: 14-08-2010
Gemaakt op: 16-07-2010
Gepubliceerd op: 14-08-2010
Laatste verandering: 12-03-2011
13x Gevonden
0x Niet gevonden
12 Opmerkingen
watchers 2 Volgers
10 x Bekeken
11 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
10 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: Cichy, jaros67, jasiu93, KrystianT, mziolko, Olkesz, qdominik, Stryker, tboniasty, yurras
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Periodical/Paid  Recommended at night  Dangerous Cache  Torch needed  Take special equipment  Take something to write  Nature 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL
Dodatkowe atrybuty skrzynki

 

Jest takie miejsce niedaleko, gdzie tajni agenci mają swoją siedzibę a w niej komputer, którego zabezpieczenia są niemożliwe do złamania, chyba że zdobędzie się kilka podpowiedzi w drodze do niego, ale i tak to nie będzie łatwe, ponieważ agenci to czołówka intelektualna, z nadprzyrodzonymi zdolnościami. Potrafią w myślach zamieniać kod ASCII na kod binarny i dziesiętny, widzą  rzeczy pozornie niewidzialne, kody QR odczytują bez narzędzi a także potrafią wiele wiele więcej. Dlaczego komputer ten jest tak chroniony ... jego zawartość zawiera coś co mogłoby odmienić dzieje ludzkości, coś czego świat do tej pory nie widział ...

 

Zbieranie informacji zaczynamy od odnalezienia bazy danych nr1 znajdującej się w rzece pełnej informacji. Dane z bazy po odszyfrowaniu doprowadzą nas jeszcze do 2ch innych oraz do kryjówki agentów i super komputera.

 

Poszukiwania zalecane są nocą - wtedy lepiej widać charakterystyczne odblaskowe oznaczenia "baz danych", w dzień pewnie też się da ale może byc problem z czającymi się tu i ówdzie agentami ochrony. Po odnalezieniu siedziby naleszy powęszyć tu i ówdzie by znaleźć komputer. Dostęp do niego uzyskujemy poprzez złamanie zabezpieczen a nie poprzez zniszczenie jego obudowy/podzespołow - używamy tylko głowy, bez siły i narzędzi dodatkowych - nie ma żadnych tricków - trzeba rozwiązać opisane zadania. Żeby nie psuć zabawy innym geocacherom robimy te zadania samodzielnie.

Potrzebne nam będą: latarka z długim czasem działania, notes + długopis, dekoder do QR code, znajomość podstawowej wiedzy informatycznej i matematycznej (liczby dwójkowe, dziesiętne oraz kod ASCII łącznie z umiejętnościa ich wzajemnej konwersji).


Koniecznie ubierz długie spodnie i coś z długimi rękawami. Miejsce finałowe ukryte jest za gęstymi zaroślami, w których mogą czaić się różne zwierzęta (może i nawet żmije zygzakowate, które to znajdują sie w tamtych rejonach). Nie zapomnij zabrac dodatkowego zasilania do latarki. Do ruin wchodzisz na wlasne ryzyko!

 

Quick Mark nie daje rady z odczytem 2 QR kodów, i-nigma bezproblemowo czyta wszystkie - prawdopodobnie problemem jest zbyt wielka ilość zakodowanej informacji.

 

Nie* każdą skrzynkę można (od razu)* zdobyć.
* niewłaściwe skreślić

Extra waypoints
WP nummer Symbool Soort Coördinaten Beschrijving
2 Fysiek punt --- Baza danych nr 2
3 Fysiek punt --- Baza danych nr 3
4 Eindlocatie --- Siedziba tajnych agentów
Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
Zabezpieczenia do złamania
A co to takiego ?
Kordy startowe ... gdzie jest ta baza danych?
... może tutaj ...