3470814 2020-08-29 13:14 Kika (user activity14431) - Komentarz

Niestety dziś na wieży dyżuru ma. Okazuje się, że dyżury pełnione są tylko gdy występuje zagrożenie pożarowe. Serdeczne pozdrowienia dla założycielki;)

Ostatnio edytowany 2020-10-19 15:39:30 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

2536016 2017-06-28 21:26 rekomendacja Zuza007 (user activity3814) - Znaleziona

Zaległy wpis. Wspólne keszowanie z night_time, marass1111 i ronją. Dziekuję.

2521762 2017-06-28 13:26 rekomendacja ronja (user activity17215) - Znaleziona

Hello,

Wieża kusiła już z daleka. Podjazd, wejście na górę i serdeczne powitanie przez dzisiejszego obserwatora. Zasiedzieliśmy się bardzo, rozmawiając o wszystkim. Las wygląda niesamowicie z tej wysokości. Wiało dzisiaj i co chwilę mogliśmy doświadczyć całkiem sporego kiwania. Trzeba mieć mocny charakter, by pracować w takich warunkach. Zostawiłem GK. Pzdr, Wojtek

2521402 2017-06-28 12:00 rekomendacja marass1111 (user activity14945) - Znaleziona

Nie no...faktastyczne przeżycie wejśc te xxx schodów, przywitac się z Panem obserwatorem, zobaczyć te widoki bliższe i dalsze na własne oczy oraz z uzyciem dlamierza, poczuc odchylenie wierzy....łał. Dzięki. Pzdr.

2276341 2016-05-22 13:32 night_time (user activity11419) - Znaleziona

Sama skrzynka, jak i widoki - rewelacja
Przy okazji zwiedzania okolicy. Dzięki, pozdr.

2190904 2016-05-22 13:30 bodziu79 (user activity3933) - Znaleziona

Świetne miejsce...Rewelacyjne towarzystwo...I super keszyna!!!TFTC

2190806 2016-05-22 13:30 ladybird78 (user activity3937) - Znaleziona

Cóż za przygody nas spotkały przy tym keszu...Super!!!Widoki rewelacyjne,a Pan na wieży równy gość!!!TFTC

2134343 2016-05-11 12:20 rekomendacja ALMAPIWO (user activity803) - Znaleziona

Super miejsce z super widokiem. Pan na górze bardzo miły i rozmowny. Przyznajemy zieloną gwiazdę i badzo polecamy. Oby więcej takich keszy. Dziękujemy.

2100796 2016-04-16 11:10 woyt (user activity3626) - Znaleziona

Dzięki.Świetny pomysł na skrzynkę w tym miejscu.Na wieży spędziliśmy przeszło godzinę. Widok super a p. Kazik chętnie opowiada o swojej pracy i nie tylko.

2076630 2016-03-28 12:45 Magr (user activity563) - Znaleziona

Dzieki za kesz i możliwość poznania tego miejsca , po przyjemnej rozmowie z opiekunem obiektu dowiedzieliśmy się wiele ciekawostek, jeszcze raz wielkie dzieki za możliwość podjęcia.

1928557 2015-10-17 21:19 rekomendacja Qbacki (user activity18356) - Znaleziona

Kesz nr 10.000. Kesz zalogowany, na pewno nie znaleziony (hasła, coś pewnie umknęło, nieogarnięte jeszcze powroty...).

Kesz złapany jakiś czas temu jako tester Nadleśnictwa Trzebielino, gdy powstawał Skarb Leśnika, czyli inicjatywa Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinku. Po objechaniu 4 miejscówek i pokazaniu keszy, nie ukrywam że dla mnie to miejsce było dla zdecydowanym faworytem. Genialne miejsce. Przez ponad 20 lat wiele widziałem na turystycznym szlaku, niekoniecznie tylko w geo. Ale emocje jakie towarzyszyły wejściu na tę wieże były niesamowite. Szczególnie gdy nie jest się fanem wysokości. Tak naprawdę sam kesz nie ma znaczenia, tu samo miejsce broni tej skrzynki:)Ale gdy wreszcie się wjedzie na górę, w klimacie minaretu meczetu, na każdego czeka niesamowity widok, wiele, wiele metrów nad linią koron drzew. Do tego w oddali kolejne wieże, przyrządy ułatwiające pracę obserwatora, no i sam Pan Obserwator. Niesamowity gawędziarz, który z pewnością każdemu z przyjemnością opowie o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi oraz jak korzystać z dobrodziejstw będących wyposażeniem wieży:)Gorąco polecam tego kesza:)Jestem pewny, że przy odpowiednim nastawieniu i wysłuchaniu pracownika tej wieży, nikt zawiedziony stąd nie będzie schodził....:)Zresztą i dotychczasowe oceny też świadczą o tym :)

Przy takiej okazji wypadałoby też napisać coś więcej:)ileś lat (7?) minęło jak jeden dzień:)Zanim się pojawiło już kilkanaście lat ganiałem za punktami w lesie czy kolejnymi obiektami do odznak turystycznych. Całkiem sympatyczne to geo, jakie do tego co wcześniej podobne i które w jakiś sposób stało się elementem życia codziennego. Masa fajnych chwil, odwiedzonych miejsc, rekreacji,  poznanych ludzi, wiele wspomnień i przyjaźni, znajomości, szczególnie tych w Śląskim, (ale nie tylko ;)) bez wymieniania... . Kolejna dziedzina po imprezach na orientację i udziału w meczach Lechii, gdzie udział tu bierze cała moja Rodzinka (Hellena, Miśka, Oleńka, Kaczor, Elliott). Miło :)

Pierwszy tysiak bez gpsa, potem poszło sprawniej:)Wiele wyjazdów z ekipą GeoPomorza (Baloniarz, Harpus, Jed, Wolny, MSZU i inni) ściele na kesze, ekipą w większości poznaną już znacznie wcześniej niż geo. Nie bez przyczyny na Pomorzu (i nie tylko: Świerszczu, Semenek, Qsiaki, Rotour itd.) krąży, że znaczna część ma podwójny status: InOwca i keszera:)Z Harpusem się znamy już 21 lat, a jakże śmieszna jest dla mnie historia jego początków w geo, gdzie był przez wiele miesięcy dla mnie tak tajemniczy i anonimowy, gdy widziałem wpisy w logbookach. Nic nie powiedział, że to on, a mnie dziwiło, że ktoś taki tak aktywnie działa :)

Ale także tych innych, turystycznych wypadów, w tym indywidualnych, gdzie jednak kesze były obok, na drugim planie, a nie głównym celem. Tu zdecydowanie moim najwierniejszym kompanem był.... mój rower :)

Na koniec warto tez wspomnieć, o czym wielokrotnie mówiłem, że gdyby nie moi geochrześni - Kika i Chester, to nie wiem jakby to ze mną było:)Ale i początki były bardzo karkołomne i trudne. Mimo, że zaczęliśmy od gwiazdkowych „Drzewa mają oczy” w Sopocie, jakoś zupełnie na mnie to nie zadziałało. Toć na każdych zawodach, Mistrzostw czy Pucharach Polski w marszach na orientację, mieliśmy nocne etapy, w zupełnie nieznanych terenach:)Też mi coś niesamowitego w wyjściu wieczorem do lasu... ;)  Ale minęło kilka miesięcy i.... :)

Raz jeszcze dzięki za wszystko. Członkom wszystkich kadencji RR, COGu, RT i wielu, wielu   innym, których nie da się tu wszystkich wymienić:)Szczególnie, nie keszującej już Starej Gwardii. Ale to właśnie Wy i Wasze zaangażowanie kształtowało i nadal kształtuje naszą zabawę :)

W ostatnim zdaniu życzę każdemu wiele radości z geo, aby znalazł w geo coś dla siebie i miał z czego się cieszyć. I co wspominać przez wiele, wiele lat... :)

1912772 2015-10-04 20:11 gokglowczyce (user activity1364) - Znaleziona

Piękne widoki okolicznych lasów, zwłaszcza teraz, jesienią. Prawie identyczna wieża stoi od ponad roku w Cieminie w gminie Główczyce. Warto byłoby ją także otworzyć dla keszerów, gdyż jest tam szersze spektrum krajobrazów, lasy, pola, okoliczne miejscowości, jezioro Łebsko, morze, wydmy i wiele innych rzeczy. Widoki piękne zarówno pod Trzebielinem jak i Główczycami. Polecam!

2142019 2015-08-19 11:53 rekomendacja zaboja (user activity5429) - Znaleziona

Dokończenie projektu razem z Kapikiem na rowerach.

A tu w pobliżu taki keszyk. Podjeżdżamy a tam taaakaaa wieża!!! Kapik idziemy, pewnie telefon i już wchodzimy na góre. Widoki cud malina i przemiła rozmowa z Panem obserwatorem. Dzięki i pozdrawiam.

2119428 2015-08-16 18:47 GeoKrecik (user activity180) - Znaleziona

Znaleziona z rodzicami i siostrą. Oj trochę bałem się tam wchodzić ale widoki były warte przełamywania lęków.

1840685 2015-08-16 18:12 rekomendacja baloniarz (user activity7406) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone podczas rodzinnego popołudnia poza domem. Teraz widzę sens inspirowania leśników do pokazywania tego co w lesie naj naj naj. Z naszej czwórki tylko ja i córka wchodziliśmy na luzaka a żona i syn  "trzęśli" portkami, ale jak już weszli to podziwiali widoki. Rozmowa z panem od wypatrywania pożarów umiliła nam pobyt na wieży. Ciekaw jestem co będzie ze skrzyneczką w okresie kiedy wieża będzie zamknięta. Za całokształt leci rekomendacja. PS do pojemnika trafił GK "20 groszy" przywieziony gdzieś z Wielkopolski.

1841134 2015-08-16 00:05 mała_mi (user activity561) - Znaleziona

Straaaasznie i wspaniale zarazem, świetny wybór miejsca na kesza i przemiły pan-gawędziarz na wieży. Dzieciaki zachwycone, ja również , choć lęk wysokości daje o sobie znać.Dziękuję za świetny kesz w świetnym miejscu:)

1795999 2015-07-18 13:23 rekomendacja Geogosia (user activity3327) - Znaleziona

TTF. Historyczna chwila - GG przyznaje rekomendację nie za maskowanie, a za lokalizację. Naprawdę rzadko skrzynka i miejsce, które pokazuje, jest w stanie wywołać we mnie tyle emocji. Tutaj tak właśnie się stało. Wcale mi nie przeszkadzało, że już jest ta godzina, a to nasza dopiero pierwsza skrzynka dzisiaj, że mamy przed sobą jeszcze tak wiele miejsc do odwiedzenia, że do domu mnóstwo kilometrów... Jak wdrapałam się na samą górę, to nie pragnęłam niczego innego, jak tylko tam być, trwać i rozglądać się... Zawsze gdy mijam podobne wieże i mam odrobinę czasu, to zatrzymuję się, spoglądam, robię pamiątkowe zdjęcia... Jednak nigdy nie byłam w środku takiej konstrukcji. Dzisiaj spełniło się moje małe marzenie

Pan u góry bardzo sympatyczny, spędziliśmy z nim sporo czasu, porozmawialiśmy na wiele tematów - nie tylko dotyczących tego miejsca i tych okoliczności. Bardzo, ale baaaaardzo dziękuję za zlokalizowanie tego kesza właśnie tutaj, właśnie na górze. Wrażenia niezapomniane, a wspomnienia pozostaną na zawsze, tak jak te dziesiątki zdjęć, które tutaj zrobiliśmy

Był taki moment, że dziwiłam się sobie, że geościeżka "Skarb Leśnika" aż takie budzi we mnie zainteresowanie. Teraz już nie jestem zdumiona. Kesze pokazują niesamowite miejsca. Szczerze polecam!

Wielkie dzięki, pozdrawiamy

Ostatnio edytowany 2015-07-20 01:02:13 przez użytkownika Geogosia - w całości zmieniany 1 raz.

1765204 2015-06-27 12:19 sebekb (user activity1191) - Znaleziona

2 raz jestem na tego typu wieży, i 2 raz akurat trafiłem na namierzanie dymu.
Uwaga na straż leśna, poczęstowali mnie mandatem na drodze dojazdowej, 10m od asfaltu.

Ostatnio edytowany 2015-07-19 00:51:24 przez użytkownika sebekb - w całości zmieniany 1 raz.

1847624 2015-06-13 14:15 TEDI02 (user activity1587) - Komentarz

Znaleziona razem z Abigeo. Podziękowania za skrytkę.

1748755 2015-06-13 14:15 rekomendacja abigeo (user activity6478) - Znaleziona

Wspólnie z Tedim wybraliśmy się na dwudniowy objazd części keszy projektu Skarb Leśnika. Generalnie wrażenia bardzo dobre. Kesz dobre, bardzo dobre i znakomite w ciekawych miejscach, bogato wyposażone.
Poza małym zgrzytem w rejonie Bornego - same pozytywy - DZIĘKUJĘ wszystkim autorom za ogromny wkład pracy w powstanie projektu i pretekst do odwiedzin tylu ciekawych miejsc :)

Jeden z hitów tego weekendu.
Wspinaczka na górę dostarczyła nieco emocji, ale i tak dużo mniej niż zejście.
Sympatyczna rozmowa z dozorującym, który pokazał ciekawe miejsca w panoramie i opowiedział co nieco o pracy na "wysokim stanowisku" ;-)
Pozycja obowiązkowa!
Dzięki :)

1751240 2015-06-13 13:15 TEDI02 (user activity1587) - Znaleziona

Znaleziona podczas dwudniowego szukania leśnych skarbów wspólnie z Abigeo. Miejsca bardzo ciekawe i piękne krajobrazowo. Skrytki  urozmaicone  i dobrze zrobione. Podziękowania za cały projekt.

1746167 2015-06-11 09:12 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera