OC logo
Banner

2078748 2016-04-03 21:54 Browarzy (user activity1217) - Znaleziona

Mikro w lesie??? A jednak inaczej się nie dało. Dziękujemy za kolejną inspirującą nas skrzyneczkę:)

2053221 2016-03-16 15:45 RudyKot (user activity491) - Znaleziona

Znaleziona, bardzo gówniany kesz wysokich lotów, jak to u Gotów. Dziękuję.

1969252 2015-11-25 17:32 Powstaniec (user activity1001) - Znaleziona

DZIĘKI WIELKIE ZA KESZA.

1605113 2015-03-08 13:50 Dana i Piotr (user activity1482) - Znaleziona

Znaleziono kilka potencjalnych ogniw łańcucha, dopiero to trzecie było tym właściwym :)
Dziękujemy za kesza !

1582882 2015-02-14 16:27 Pipelki (user activity1780) - Znaleziona

Schwytana podczas spacerku po okolicy wspólnie z KoMa69:)
O jaaa co to za skrzynka:Dprzypadkowo zaplątała się Pipelkowej w kieszeni bleh Świetny pomysł, fajne wykonanie ogólnie git! Dziękujemy za doprowadzenie nas w te piękny malowniczy rejon ;)

1498636 2014-11-08 16:15 KoMa69 (user activity1410) - Znaleziona

Korzystając z bytności w okolicy oraz świetnej, słonecznej pogody wybraliśmy się na spacerek po okolicznych lasach. Jakoś nie zajarzyliśmy zbytnio czego mamy szukać, więc mimo szybkiego wytypowaniu miejsca trochę się naszukaliśmy. Ma nawet po znalezieniu przez Ko skrzyneczki uznała, że musiała bidulka skądś spaść:)Dziękujemy za leśnego mikrusa!

P.S. Logbook zawilgocony.

Ostatnio edytowany 2014-11-09 11:47:28 przez użytkownika KoMa69 - w całości zmieniany 1 raz.

1413004 2014-08-26 00:22 got100 (user activity2551) - Wpis skasowany

Wpis typu [Komentarz] skasowany przez użytkownika got100 dnia 2014-08-26.

1413829 2014-08-25 19:23 subo (user activity1198) - Znaleziona

Taki mały nieboraczek a jakże nielubiany w parkach i lasach. Dzięki za kesza:-)

1412991 2014-08-25 19:19 Atyde (user activity1152) - Znaleziona

Wyciągnęła na spacer subo choć kicha i pycha. Dzięki

1240108 2014-05-03 15:42 kryju (user activity223) - Znaleziona

Ciekawa skrzynka. Zastanawiam się dlaczego nikt jej tak długo nie ruszał;) dzięki

1080796 2013-11-03 20:30 night_time (user activity5678) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę.

1043110 2013-10-20 14:20 FelixP (user activity584) - Znaleziona

Złapana rowerowo. "Koniec łańcucha" odnaleziony dzięki mapce, gdyż się zakopał pod poszyciem, może ze wstydu ;).  Logbuk nieco wilgotny, ale się jakoś trzyma - dzięki za skrzynkę!

1463185 2013-10-03 12:24 Arishia (user activity2828) - Znaleziona

Zdobyta na spacerze.

1073903 2013-10-03 10:08 alex22 (user activity4628) - Znaleziona

Kesz podjęty wieczorową porą. Dziękujemy.

1849604 2013-09-07 17:35 kotehok (user activity1219) - Znaleziona

Znaleziona w ekipie aziki.

Dzięki!

1000686 2013-09-07 17:35 azik (user activity529) - Znaleziona

najmłodszy z azików "z pewną taką nieśmiałością" pochodził do kesza...
ale przemógł się i dzielnie go podjął :)
Strach pomyśleć co będzie opowiadał mamie jak się go zapyta co dziś robił... :)

925546 2013-07-15 00:41 got100 (user activity2551) - Komentarz

Dziękujemy za order Zielonej Gwiazdy - Ku chwale OCLaughing

923772 2013-07-13 23:22 ORIONEZ (user activity399) - Znaleziona

Super pomysł na kesza, wykonanie rewelacja Wink dziękiSmile

1640791 2013-07-07 21:28 Agata* (user activity1227) - Znaleziona

Znaleziona w teamie Dezerterzy. Dzięki za kesza.

917493 2013-07-07 21:28 rekomendacja Dezerter (user activity3733) - Znaleziona

MASAKRA Goty fuj;)Reko jak uzbieramy;)TFTC

Edit:  ;) Uff nazbieraliśmy na to reko

896370 2013-06-16 17:49 iwmali (user activity1974) - Znaleziona

O Boshe, jeszcze nigdy tak się nie uśmiałam jak dzisiaj, przez godzinę rechotałam, to ci dopiero łańcuch pokarmowy! Laughing

Dzięki za taką super niespodziankę, wahałam się gdzie przyznać gwiazdkę...tu czy za "Cacko z dziurką" i wybór padł na cacko, a mam tylko jedną zieloną. Wink

854829 2013-05-05 14:44 GIK (user activity321) - Znaleziona

Trafiona przez zabranego na spacer nowicjusza! W głowie się nie mieści Laughing, że przeszliśmy obok! I w ten sposób zachwycona "świeżynka" zakłada konto na Openaching...

834151 2013-04-21 10:07 mbi33 (user activity229) - Znaleziona

No to wiem już po co ta pinceta - żeby sobie rąk nie pobrudzić... TFTC

805263 2013-03-05 20:55 Boberki (user activity1081) - Znaleziona

O mało co Bober by ..., i tylko czujne oko uratowało kesza. Zdobyty podczas pieknej wiosennej soboty.

774610 2012-12-25 18:35 QFerki squad (user activity1423) - Znaleziona

Patent znany, po wpisach do logu wiedzieliśmy czego się spodziewać, ale i tak dodatkowe maskowanie wprawiło nas w istne rozczulenie. Dzięki!

767440 2012-12-23 23:52 tolek-cacek (user activity679) - Znaleziona

była mocno zmrożona więc się nie pobrudziłem

tftc

766822 2012-12-23 00:55 dulus-y (user activity4780) - Znaleziona

FTF ;)

"Cacko" dobrze znane ale niekoniecznie z keszy ;D

Dzięki za wspaniałą zabawę ;)

766474 2012-12-22 18:52 MichAsie (user activity597) - Znaleziona

Dzięki rzeczowej mapie nie trudno było odnaleźć to "cacko" Tongue out

Dziękujemy i pozdrawiamy.

 

P.S.

Dla nas STF Laughing

767180 2012-12-22 17:22 konger (user activity1752) - Znaleziona

W zapadających ciemnościach udało się kesza namierzyć !! Dzięki za ciekawe kesze i wspaniałą zabawę !!

767357 2012-12-22 15:15 drachim i kaczka (user activity1308) - Znaleziona

Poszło szybko, choć do końca nie mieliśmy pewności czy sięgamy po kesza;)Maskowanie bardzo nam się podoba, mimo że spotkaliśmy sie już z tego typu patentem:)Dzięki!

766941 2012-12-22 12:09 swierszczu (user activity1182) - Znaleziona

co by tu dużo napisać ? poprostu kolejna świetna skrzynka. dzięki