Zapraszamy na imprezę do Wyspowa i Redy!
Kupalnocka 2015 będzie miała charakter wiejsko-miejski.
Rozpoczęcie eventu planowane jest w Wyspowie na polu namiotowym o godzinie 17:00 w piątek 19 czerwca.
Głównymi punktami wydarzenia będą:
- ognisko integracyjne (w piątek i sobotę - uwaga kolega bamba ma jakieś super urządzenie ogniskowe, o którym proszę napisz bambo w swoim logu ) - zabierzcie ze sobą ogniskowy prowiant,
- akcja CITO w sobotę od godziny 11:30 (Cache In Trash Out) - czyli keszujemy i sprzątamy śmieci w lesie i przy jeziorze Wyspowo pod patronatem Lasów Państwowych; zapewnione będziemy mieli worki na śmieci i rękawiczki jednorazowe dla wszystkich uczestników,
- gra terenowa "W poszukiwaniu kwiatu paproci" silnie związana z pewnym keszem ... - to w nocy z soboty na niedzielę (hm ... zdradzić możemy tylko, że przydadzą się rzeczy do ubrania, których nikomu nie będzie szkoda, latarko-czołówki, COŚ NA DESZCZ, GPSy oraz aparat fotograficzny),
- gra miejska, w której wezmą udział również "cywile" zwani mugolami - to już w niedzielę od godziny 11:00 w Redzie przy parafii świętego Antoniego przewidziana do godziny 14:00; dla keszerów jest zarezerwowanych 20 drużyn - oficjalnie po 3 osoby w drużynie - nieoficjalnie można więcej ,
- okoliczne kesze (w tym geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli i Kalwaria Wejherowska).
Dojazd
Z Wejherowa kursują autobusy do Gniewowa, skąd dalej należy udać się pieszo na koordy eventu. Oczywiście można też dojechać autem lub rowerem (współrzędne parkingu N 54° 33.732' E 18° 18.145'). Dla osób, które wybierają się na event na około 24 godziny taka informacja: sprawdźcie, czy Wam warto kupić dobowy bilet na SKM za 12 zł.
Po dotarciu do Wyspowa proszę o stawienie się w naszej bazie i zapisanie się na imprezę, co obejmuje również wpisanie się do pamiątkowego logbooka. Niestety z uwagi na koszta poniesione przez organizatorów uczestnictwo w evencie będzie płatne 5 zł od osoby - proszę o zrozumienie w tej kwestii. Oczywiście jeśli ktoś ma gest może więcej Koszt samego TOI TOI'a to 160 zł, więc przy aktualnej frekwencji nie starczy to 5 zł na jego opłacenie. Liczę, że nasze koszty zamkną się w 800 zł. Ostatniego dnia na finale imprezy w Redzie przeprowadzimy małą aukcję, żeby wyrównać ewentualne koszta wydarzenia. Dzieci i młodzież do lat 18 - bezpłatnie.
Zgodnie z sugestią pani Eweliny Sobańskiej z Lasów Państwowych wszystkich uczestników wydarzenia proszę o zapoznanie się z piątym rozdziałem Ustawy o lasach dotyczącym ich udostępniania - plik dostępny tu oraz w wersji papierowej czekać będzie na geoczytaczy w bazie eventu. Palaczy papierosów uczulam szczególnie - palimy TYLKO NA POLANCE, a pety wyrzucamy do ogniska lub do worków na śmieci.
Jeśli chodzi o zaopatrzenie: po konsultacjach z miejscowym leśniczym podaję informację, że lepiej kupić wszystko w jakimkolwiek markecie, gdyż najbliższy sklep jest drogi. Na miejscu będzie zapewniony dostęp do toalety oraz do wody pitnej (50 litrów). Zapewniamy też dostęp do wody na gotowanie na ognisku. W namiocie bazy będzie można zaopatrzyć się kubeczki jednorazowe oraz tacki na ewentualne przysmaki z ogniska oraz chusteczki do ogarnięcia się po ogniskowym żarełku. W tymże samym namiocie można będzie się spryskać preparatem antykleszczowym - wystarczy zapytać...
Pilnujemy porządku i korzystamy z uroków lasu.
Prosimy zgłaszajcie w logach owny, które razem z Wami będą uczestniczyć w spotkaniu Jest przewidziany specjalny kącik poświęcony tego rodzaju keszom. Póki co wiemy o zagoszczeniu na evencie następujących skrzynek:
1) Kropelka,
2) Numizmatyczna skrzynka okolicznościowa,
3) GeoAlbum,
5) ...
Piszcie odnośnie zainteresowania poszczególnymi punktami programu. W związku z ograniczoną liczbą drużyn w grze miejskiej, proszę o rezerwację. Można już myśleć nad nazwami drużyn. Gra miejska jest związana z festynem charytatywnym na rzecz uboższych dzieci w parafii za uczestnictwo w niej jest opłata dobrowolna - ewentualne pieniądze zbierane będą niezależnie w namiocie organizacyjnym w Redzie (N 54°35.749' E 18°21.398'). Dla każdej drużyny przewidziane są 3 butelki wody oraz coś słodkiego.
Potrzebujemy jeszcze paru wolontariuszy do gry terenowej - dajcie znać, jeśli ktoś ma gest i chce pomóc
Dodatkowo zapraszamy w niedzielę na wszystkie atrakcje festynu charytatywnego przy parafii świętego Antoniego w Redzie od 11:00 do 15:00. W programie oprócz gry miejskiej mamy konkursy i zabawy dla dzieci w tym kącik z rebusami, budowle z kartonów, lepienie z gliny, malowanie buziek, przedstawienie teatralne "Życie to krótki film" na motywach "Małego księcia", kurs nauki tańca, mecz piłki nożnej, pokaz wozu strażackiego, bezpłatne badania ciśnienia i pomiaru tkanki tłuszczowej, loteria fantowa - każdy los wygrywa, będzie można też coś zjeść). Szczegóły w załączonym obrazku poniżej.
Wspierają nas:
- Piccolo Mulino Pizzeria&Ristorante,
- Mateusz Richert (radny miasta Reda),
- ZP Caritas przy parafii świętego Antoniego,
Po ciężkich bojach konkursowych z kilku projektów zostało wybrane logo imprezy, które widzicie na początku wydarzenia - jego autorem jest kolega Aris. Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za poświęcony czas - byli to koleżanka MychaK oraz kolega Verdant.
Nie zapominajcie zabrać dobrych humorów, kąpielówek, kół ratunkowych i dmuchanych forfiterów
Zwijanie namiotów sugeruję w niedzielę do godziny 12:00 z uwagi na przeniesienie się imprezy do Redy. Zakończenie imprezy będzie na finale gry terenowej w Redzie - póki co miejsce finału eventu owiane jest mgiełką tajemnicy ...
Czekamy na Was w Wyspowie!
Organizatorzy
ps strona wydarzenia może jeszcze być modyfikowana - obserwujcie zatem ... YOU WELCOME!
KOMUNIKAT SPECJALNY
Jakby ktoś posiadał NIEPOTRZEBNE sztuczne kwiaty (mogą też być SZTUCZNE PAPROCIE - przynieście proszę i zostawcie je w namiocie bazy. Dziękuję w imieniu organizatorów.
ps na specjalne życzenie kolegi Leone zabieram gitarę - sprzęt nie jest wysokich lotów, lecz jakoś daje radę Grajek potrzebny do niej - tak więc chętnych zapraszam Mile widziane pomysły na wykorzystanie czasu wolnego - wykażcie się swoją pomysłowością!