Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Most kolejowy nad starym Kanałem Bydgoskim - OP85KJ
Owner: MaciekBDG
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 49 m. ASL.
 Region: Poland > kujawsko-pomorskie
Cache type: Traditional
Size: Small
Status: Archived
Date hidden: 27-10-2014
Date created: 27-10-2014
Date published: 27-10-2014
Last modification: 22-12-2020
54x Found
2x Not found
2 notes
watchers 2 watchers
72 visitors
40 x rated
Rated as: Excellent
7 x recommended
This cache is recommended by: bamba, Gacekk, lewychelmno, Mitsubishi, mystinos, Serengeti, zueira
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Dangerous Cache  Take something to write  Fixed by magnet  Monumental place 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL
Most kolejowy nad starym Kanałem Bydgoskim – most kolejowy nad starym odcinkiem Kanału Bydgoskiego w Bydgoszczy. Obiekt jest położony w zachodniej części miasta, na osiedlu Miedzyń.
Przez most przebiegają trzy tory:
 
  • dwa tory zelektryfikowanej linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Bydgoszcz Główna – Tczew (magistrali węglowej);
  • jeden tor niezelektryfikowanej linii kolejowej nr 356 Bydgoszcz Główna – Poznań Wschód.
Historia:
Most zbudowano w 1872 r. w związku z powstaniem linii kolejowej Bydgoszcz – Inowrocław. Obiekt wkomponowano w nasyp kolejowy. Główna część przeprawy jest wykonana w konstrukcji stalowej, belkowej, natomiast w ciągu alei spacerowej wykonano tunele w formie łuków ceglanych, które zachowały się do dnia dzisiejszego. W 1895 roku most poszerzono pod dodatkowy tor linii kolejowej Bydgoszcz-Poznań, a w 1965 roku dokonano przebudowy i wzmocnienia obiektu, co pośrednio związane było z elektryfikacją magistrali węglowej. (źródło)
 
Opis skrzynki:
Kesz to magnetyk ukryty w pobliżu najrzadziej używanych torów, jednak uważaj na pociąg !!!
Skrzynkę proszę podejmować z góry mostu :)
 
EDIT: 13/01/2015
PO KESZA NIE TRZEBA SCHODZIĆ POD MOST !!! PROSZĘ UWAŻAĆ NA Służbę Ochrony Kolei !!!
To tylko kesz, podejmujesz na własną odpowiedzialność !!!!
Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Pictures
Most kolejowy
SPOILER