Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Most kolejowy nad starym Kanałem Bydgoskim - OP85KJ
Właściciel: MaciekBDG
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 49 m n.p.m.
 Województwo: Polska > kujawsko-pomorskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mała
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 27-10-2014
Data utworzenia: 27-10-2014
Data opublikowania: 27-10-2014
Ostatnio zmodyfikowano: 22-12-2020
54x znaleziona
2x nieznaleziona
2 komentarze
watchers 2 obserwatorów
71 odwiedzających
40 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
7 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: bamba, Gacekk, lewychelmno, Mitsubishi, mystinos, Serengeti, zueira
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Weź coś do pisania  Przyczepiona magnesem  Miejsce historyczne 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL
Most kolejowy nad starym Kanałem Bydgoskim – most kolejowy nad starym odcinkiem Kanału Bydgoskiego w Bydgoszczy. Obiekt jest położony w zachodniej części miasta, na osiedlu Miedzyń.
Przez most przebiegają trzy tory:
 
  • dwa tory zelektryfikowanej linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Bydgoszcz Główna – Tczew (magistrali węglowej);
  • jeden tor niezelektryfikowanej linii kolejowej nr 356 Bydgoszcz Główna – Poznań Wschód.
Historia:
Most zbudowano w 1872 r. w związku z powstaniem linii kolejowej Bydgoszcz – Inowrocław. Obiekt wkomponowano w nasyp kolejowy. Główna część przeprawy jest wykonana w konstrukcji stalowej, belkowej, natomiast w ciągu alei spacerowej wykonano tunele w formie łuków ceglanych, które zachowały się do dnia dzisiejszego. W 1895 roku most poszerzono pod dodatkowy tor linii kolejowej Bydgoszcz-Poznań, a w 1965 roku dokonano przebudowy i wzmocnienia obiektu, co pośrednio związane było z elektryfikacją magistrali węglowej. (źródło)
 
Opis skrzynki:
Kesz to magnetyk ukryty w pobliżu najrzadziej używanych torów, jednak uważaj na pociąg !!!
Skrzynkę proszę podejmować z góry mostu :)
 
EDIT: 13/01/2015
PO KESZA NIE TRZEBA SCHODZIĆ POD MOST !!! PROSZĘ UWAŻAĆ NA Służbę Ochrony Kolei !!!
To tylko kesz, podejmujesz na własną odpowiedzialność !!!!
Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
Most kolejowy
SPOILER