Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Najdłuższa Kładka v. 2.0 - OP1F4B
Najdłuższa kładka jaką znam w Warszawie
Owner: r00t7
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 84 m. ASL.
 Region: Poland > mazowieckie
Cache type: Traditional
Size: Small
Status: Archived
Time required: 0:30 h    Distance to travel: 0.30 km
Date hidden: 10-09-2009
Date created: 10-09-2009
Date published: 10-09-2009
Last modification: 17-09-2012
17x Found
3x Not found
21 notes
watchers 3 watchers
9 visitors
13 x rated
Rated as: Excellent
4 x recommended
This cache is recommended by: czarkowaty, maniekmaniek, PUG Bielany, PUG II BIELANY
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Go geocaching with children 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL
Dodatkowe atrybuty skrzynki

Inna kładka (dłuższa)- inna skrzynka (większa).

To pierwszy kesz do którego się przygotowałem. Poprzedni był zrobiony próbnie, aby sprawdzić jak to wszystko działa. Uwagi o długości poprzedniej kładki wywołały mnie do tablicy i znalazłem, po konsultacjach, dłuższą, choć tylko o jakieś 30m.

Kładka ma kilkaset metrów długości i jest najdłuższą jaką znam. Prowadzi nad całym zestawem torów i łączy ulicę Pożarową z Batalionu Platerówek. Tak naprawdę kładka ta składa się z dwóch połączonych. Najstarsza (niska) część przechodzi na niezelektryfikowaną częścią torów. Nowa (wyższa) część przechodzi nad zelektryfikowanymi torami. Dodatkowo musiano wykonać łącznik pomiędzy obydwoma częściami (na wysokości starej). Wyraźnie widać miejsce połączenia. Schody przy połączeniu są zamknięte. Równolegle do nowszej części przechodzi rurociąg, na który jest wejście na zachodnim krańcu (zamknięte).

Obecnie na stacji (pod nową częścią) prowadzone są prace remontowe- naprawa peronów, wymiana torowiska itp.

Z kładki są bardzo piękne widoki na:

Pobliską okolicę, w tym stację towarowąna panoramę Warszawy 360°

Niestety na schodach nie ma pochylni, więc nie da się wprowadzić wózka, ani roweru (trzeba by wnosić).

GPSy Kings wskazuje kładkę- wejście od strony ul. Pożarowej, choć dotrzeć można także pod stronę przeciwną jak i pod część środkową (szczególnie na rowerze).

Skrzynka tradycyjna, ale wydłubanie jej, jak i wnętrzności, oraz schowanie tego wszystkiego może być łamigłówką i wymagać pewnych prac manualnych.

!WAŻNE Informacje techniczne!

Do wydobycia skrzynki jak i wnętrzności nie są potrzebne żadne narzędzia.
Aby otworzyć skrzynkę trzeba użyć trochę siły (małe dzieci mogą nie dać rady).
Jak już znajdziecie skrzynkę, to zanim ją wydłubiecie, uważnie przyjrzyjcie się jak jest schowana, oraz zastanówcie się jak ją wydobyć. Podobnie przed wyjęciem logbooka przyjrzyjcie się jak wszystko w środku wygląda. Wyjmując logbook jak i fanty róbcie to rozważnie, aby nie wysypać wszystkiego. Umocowanie wszystkich elementów jest dokładnie przemyślane. Proszę odłożyć wszystko dokładnie tak jak było- zwłaszcza logbook jak i umocowanie skrzynki (wraz z jej zamaskowaniem).
Zwińcie bardzo mocno logbook. Bez tego następne osoby będą miały kłopot z jego wydobyciem.
W skrzynce są fanty na wymianę, jednak maksymalna średnica fantów to 1,5cm. To czarne nie jest na wymianę- w razie potrzeby przyda się do naprawy skrzynki.
W skrzynce jest ołówek, ale nie ma temperówki- żadna z moich się nie zmieściła.

Skrzynka dość nietypowa, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Pictures
Lewobrzeżna Warszawa
Naprawa torowiska
Odnawiany peron
Stara kładka i prawobrzeżna Warszawa
Widok na stację towarową
Log entries: Found 17x Not found 3x Note 21x All entries Show deletions