Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
A030- Zakopany statek - OP1462
Eigenaar: Arishia
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 21 meter NAP
 Provincie: Polen > zachodniopomorskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Micro
Status: Gearchiveerd
Tijd: 0:15 h    Lengte: 0.03 km
Geplaatst op: 28-10-2008
Gemaakt op: 30-10-2008
Gepubliceerd op: 30-10-2008
Laatste verandering: 29-04-2018
190x Gevonden
10x Niet gevonden
12 Opmerkingen
watchers 12 Volgers
42 x Bekeken
121 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: goed
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

One-minute cache  Take something to write  Nature  Access only by walk 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

OPIS MIEJSCA:

Ów maszt pochodził z parowca zbudowanego w niemieckiej stoczni Bremer Vulkan w 1929 roku dla francuskiej Compagne Generale Transatlantique. Był statkiem drobnicowo-pasażerskim (10 tys. ton nośności, 150 metrów długości, 3 pokłady, 5 ładowni, 37 miejsc pasażerskich). Nosił nazwę „Wisconsin” i pływał na trasie z Europy do Ameryki Północnej.
W 1951 roku zakupiły go PLO i zmieniły mu nazwę na „Fryderyk Chopin”. Trzy lata później przekazano go przedsiębiorstwu połowowemu „Dalmor” w Gdyni. Po przebudowaniu na statek-bazę, obsługiwał on jednostki rybackie na Morzu Północnym. Z czasem otrzymał nową nazwę – „Kaszuby II”, gdyż jak stwierdzono, poprzednia była zbyt elegancka jak dla statku bazy.
W czerwcu 1973 roku zakończył morską służbę. We wrześniu stanął przy Wałach Chrobrego, już jako hulk szkolny Liceum Morskiego. Wtedy też otrzymał imię Konstantego Maciejewicza i powoli zaczął wrastać w pejzaż miasta. Niestety swój żywot zakończył w 1982 roku w szwedzkiej złomowni, sprzedany na żyletki.
Z owego „staruszka” pozostało tylko 79 różnych elementów i urządzeń zgromadzonych w Muzeum Morskim w Szczecinie oraz biała nadbudówka stojąca przy Regalicy. Maszt kupiło Muzeum Narodowe za cenę demontażu, wówczas w 1981 roku wynoszącą 1 milion złotych. Pieniądze na tę operację przeznaczyło miastu Ministerstwo Kultury i Sztuki, uznając zabytkową wartość obiektu.

Coś o maszcie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Maszt_ze_statku_s/s_%22Kapitan_K._Maciejewicz%22 

 

OPIS SKRZYNKI:

Kesz MIKRO skitrany nieopodal masztu w drzewie na wysokości około 2 metrów. Skrzynka posiada logbook i ołówek. Przy bobrowaniu należy uważać na pomywaczy szyb samochodowych i zmotoryzowanych skrzynkożerców.

 

 

 

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
Góra statku.