Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
[PK] Hasło reklamowe - OP8CJD
A może opencaching też potrzebuje reklamy?
Owner: Czarodziej
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 101 m. ASL.
 Region: Poland > pomorskie
Cache type: Other type
Size: Regular
Status: Archived
Date hidden: 26-10-2015
Date created: 11-10-2015
Date published: 26-10-2015
Last modification: 21-12-2016
36x Found
0x Not found
1 notes
watchers 2 watchers
12 visitors
34 x rated
Rated as: Excellent
2 x recommended
This cache is recommended by: szuwar6, Verdant
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Go geocaching with children  Recommended at night  Accessible for disabled  Bike  Take special equipment  Fixed by magnet  Password needed to post log entry! 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Kesz należy do projektu

pk

Wylosowane kategorie:
Rozmiar kesza: mała
Typ: nietypowa
Miejsce ukrycia: kultura/sztuka
Sposób ukrycia: zawody


Parę słów o atrybutach i parametrach

Kesz poświęcony jest reklamie. Reklama niewątpliwie elementem naszej współczesnej kultury (miejsce ukrycia). Sposób ukrycia - zawody - copywriter.
Zalecane szukanie nocą - kesz narażony na konspirację w ruchliwym miejscu. Proszę podejmować nocą lub zachować zaawansowane mechanizmy konspiracji :)
Potrzebne hasło do logu - celem tego kesza jest zdobycie tytułowego 'hasła reklamowego'. Instrukcje jak je zdobyć znajdziesz w pojemniku w terenie. Ostateczne hasło zdobędziesz w domu, za pomocą:
Dodatkowy sprzęt - komputer z internetem. Sprzęt nie będzie Ci potrzebny w terenie.

 

Twórca reklam
Copywriter pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi, strony internetowe, itp. W praktyce copywriter uczestniczy w całym procesie kreacji, zaczynając od ustalenia treści graficznego motywu ogłoszenia czy ulotki, poprzez tworzenie tekstów, pisanie scenariuszy filmów reklamowych, spotów radiowych, wyszukiwanie muzyki do reklam, itp. Od momentu przekazania działowi kreacji briefu do momentu wyjścia materiałów do klienta współtworzy reklamę razem z dyrektorem artystycznym odpowiedzialnym za stronę wizualną przedsięwzięcia oraz przełożonym – dyrektorem kreatywnym, który nadzoruje całokształt projektu. Copywriter jest zatrudniony w agencji reklamowej lub wydawnictwie, czasami pracuje jako tzw. wolny strzelec (ang. freelancer).

Log entries: Found 36x Not found 0x Note 1x All entries