Skrzynka przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Młodsze osoby mogą zdobywać tę skrzynkę WYŁĄCZNIE z osobami będącymi ich opiekunami prawnymi i zarejestrowanymi w serwisie Opencaching.pl na ich wyłączną odpowiedzialność. Wszelkie logi osób poniżej 18 roku życia bez uprzedniego logu opiekuna prawnego będą usuwane i automatycznie będą skutkowały zgłoszeniem do COG o założenie ban'a za naruszenie zasad.
Dziwnie się w Twoim życiu losy potoczyły. Właśnie przypadkiem zostałeś maszynistą składu OP84LJ. Przed szybą prowadzonej przez Ciebie lokomotywy fragment linii kolejowej nie bez powodu zwyczajowo w branży zwanej jako "Koszmar Dyżurnego Ruchu"
(ze względu na zmianę proporcji grafiki w serwisie opencaching.pl, radzę pobrać sobie ją na dysk i otworzyć lokalnie - kliknij prawym klawiszem myszy na grafice i wybierz "Zapisz grafikę jako..." albo podobną opcję lub też kliknij tutaj; quiz został specjalnie uproszczony, aby był nieco łatwiejszy do rozwiązania, wiec wybacz jeśli nie wszystko w nim jest idealnie kolejarskie)
Twoim zadaniem jest przeprowadzić skład bezpiecznie przez ten fragment. Co więcej - nie jeden, ale aż 10 razy - poszczególne kursy nazwijmy literami od A do J. Ale koniec teoretyzowania, ponieważ wkrótce zapadnie zmrok, a Twój skład właśnie wjeżdża na "Koszmar Dyżurnego Ruchu"! Kątem oka sprawdzasz prędkość - 40 km/h, miga lampka CA, odruchowo naciskasz więc przycisk czuwaka aktywnego. Powodzenia!
Podczas poszczególnych biegów składu spotkasz następujące sygnały po drodze:
Co powinieneś zrobić po minięciu tych sygnałów?
0 - Natychmiast zatrzymaj skład ze względu na błędne działanie rozjazdów (np. nieprzyleganie iglicy - nie szukaj tego na planie torów, lecz wśród sygnałów!).
1 - Koniecznie zmień kanał łączności radiowej.
2 - Prawdopodobnie przed Tobą zakręt lub inny niewidoczny odcinek toru. Za tą przeszkodą spodziewaj się semafora pokazującego sygnał STÓJ.
3 - Nadaj sygnał "Baczność", bo ludzie pracują przy torach.
4 - Zupełnie Cię ten sygnał nie interesuje. Nie wykonujesz przecież jazdy manewrowej.
5 - W zasadzie to możesz przyspieszyć o 20km/h. Ale uważaj - następny semafor pokazuje sygnał STÓJ.
6 - Zmniejsz prędkość o 20 km/h.
7 - Jedź wybiegiem (tzn. bez pobierania prądu z sieci).
8 - Za 200m miniesz semafor wjazdowy lub odstępowy.
9 - Urządzenia sygnalizacyjne na przejeździe są niesprawne! Koniecznie zwolnij do max 20km/h!
50° AB,CDE
18° FG,HIJ
Zanim wejdziesz, upewnij się na 100% czy Ona to na pewno Ona. Pomoże Ci w tym spojler. Wchodzisz do góry od strony południowej i idziesz WYŁĄCZNIE do góry (żadnych "skoków w bok"). Powyżej linii drzew możesz być obserwowany, więc podejmij szybko i sprawnie. Proszę nie wkładać żadnych fantów i kretów do pojemnika. Pojemnik to typowy magnetyczny powitaminniak. Od strony południa jest ustronny parking i znajdziesz tam ścieżkę prowadzącą niemal do Jej stóp.
Skrzynka jest "małopokazująca". Dlaczego więc powstała? By zmusić Twoje komórki mózgowe do rozwiązania quizu, a wcześniej - by skłonić Cię do znacznego pogłębienia wiedzy, a w końcu by dostarczyć adrenaliny przy podejmowaniu.
PS: Jeśli jest Ona, musi być też On...
Ponosisz pełne ryzyko i odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju szkody, z uszkodzeniami ciała i śmiercią włącznie. Zdobycie kesza wymaga wejścia na po metalowej konstrukcji na kilkumetrową wysokość z dodatkowym utrudnieniem w postaci gęstej roślinności. Skrzynkę można podjąć bez asekuracji - zwiększając tym ryzyko, albo też asekurując się technikami stosowanymi we wspinaczce. W tym przypadku jednak asekuracja nie jest łatwa technicznie do wykonania. Jeżeli nie zamierzasz, nie chcesz lub nie jesteś w stanie takiej odpowiedzialności i ryzyka podjąć - nie zdobywaj tej skrzynki - wrzuć ją do ignorowanych.