O serii:
Obecnie pewnie część z zaglądających tutaj osób wie, że gdański port zaczyna ponownie się rozwijać. Dla przewiezienia wszystkich towarów w ubiegłym wieku powstała ta oto linia. Linia Pruszcz Gdański- Gdańsk Port Północny. Dziś sypiąca się,z dwutorowej obstawionej obiektami dyspozytorskimi został ledwie jeden tor i parę zamkniętych na spust budynków. Wraz z rozwojem portu jak i rafinerii wreszcie zbliża się jej remont dlatego warto zobaczyć pewien odcinek zanim straci swój klimat.
Historia:
O remoncie:
O skrzynce:
Skrzynka jest jedną z pięciu(wraz z finałem) rozrzuconych na odcinku około 4,5km wzdłuż linii. Interesujący nas odcinek całej serii to Olszynka- Św. Wojciech. Skrzynka tradycyjna, wielkości małej usadowiona w terenie zielonym parę metrów od torów. W okresie letnim dojazd rowerem jak i dojście od pobliskiej drogi w wysokiej trawie lecz wykonalne. Przed remontem polecam spacer po rozszabrowanym torze.Nie zapomnij zapisać części koordynat z logbooka potrzebnych do ustalenia finału.