Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
[K9] DUN 3 - OP81YZ
DUN czyli dyspozytorskie urządzenia nastawcze
Właściciel: kurier
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: -2 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mała
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 31-05-2014
Data utworzenia: 31-05-2014
Data opublikowania: 31-05-2014
Ostatnio zmodyfikowano: 14-01-2015
7x znaleziona
0x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 1 obserwatorów
0 odwiedzających
4 x oceniona
Oceniona jako: dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Szybka skrzynka  Weź coś do pisania  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

O serii:

Obecnie pewnie część z zaglądających tutaj osób wie, że gdański port zaczyna ponownie się rozwijać. Dla przewiezienia wszystkich towarów w ubiegłym wieku powstała ta oto linia. Linia Pruszcz Gdański- Gdańsk Port Północny. Dziś sypiąca się,z dwutorowej obstawionej obiektami dyspozytorskimi został ledwie jeden tor i parę zamkniętych na spust budynków. Wraz z rozwojem portu jak i rafinerii wreszcie zbliża się jej remont dlatego warto zobaczyć pewien odcinek zanim straci swój klimat.

Historia:

Historia

O remoncie:

Remont linii kolejowej

O skrzynce:

Skrzynka jest jedną z pięciu(wraz z finałem) rozrzuconych na odcinku około 4,5km wzdłuż linii. Interesujący nas odcinek całej serii to Olszynka- Św. Wojciech. Skrzynka tradycyjna, wielkości małej usadowiona w terenie zielonym parę metrów od torów. W okresie letnim dojazd rowerem jak i dojście od pobliskiej drogi w wysokiej trawie lecz wykonalne. Przed remontem polecam spacer po rozszabrowanym torze.Nie zapomnij zapisać części koordynat z logbooka potrzebnych do ustalenia finału.

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.