OC logo
Banner


geocache GeoŚcieżki
Nazwa geoŚcieżki
Typ geoŚcieżki Co to jest?HelpPomocOkreśla charakter geoŚcieżki. Jeśli większość skrzynek projektu pokazuje jakieś interesujące miejsce (szczyt, punkt widokowy, pomnik przyrody, pomnik, zabytek itp.), ustaw krajoznawcza. Jeśli większość skrzynek układa się w linię lub rysunek na mapie, ustaw Geo-Szkic. Analogicznie jeśli większość skrzynek tyczy się tematyce historycznej lub przyrodniczej, ustaw adekwatny typ. Jeśli uważasz, że Twoja geoŚcieżka powinna być w innej kategorii, której tu nie ma, napisz na adres RR (Menu -> kontakt).
Widoczność Co to jest?HelpPomocPubliczny - widoczny dla wszystkich
Na razie niewidoczny - widoczny tylko dla założycieli
% skrzynek wymagany do zaliczenia geoŚcieżki (WIS)
Co to jest?HelpPomocdopiero po zalogowaniu procentowo takiej ilości skrzynek, użytkownik uzyska możliwość zaliczenia geoŚcieżki, czyli wpisu "zdobyty" w komentarzach geoŚcieżki
Opis geoŚcieżki

Naciskając ten przycisk założysz nową geoŚcieżkę
waypoint nazwa skrzynki należy do geoŚcieżki  
(brak skrzynek do wyświetlenia)
GeoŚcieżki
ilość wyświetlonych geoŚcieżek: {displayedPowerTrailsCount} Opcje wyświetlania
nazwa typ {statusOrPoints} data publikacji ilość skrzynek zdobyta


S-Ł

Szczegóły geoŚcieżki
Mentor (?)HelpMentorMentor to osoba, która zarejestrowała geoŚcieżkę w systemie meteor2017
Widoczność
Zdobyta 16 razy
punktacja 519.12 punktów
ilość skrzynek 64 (59 / 2 / 3)
% skrzynek wymagany do zaliczenia geoŚcieżki (WIS) 78% ( skrzynek)
typ geoŚcieżki Tematyczna
data publikacji 08-06-2011
założyciele mototramp, meteor2017, lavinka
Opis geoŚcieżki

Linia kolejowa Skierniewice - Łuków, zwana pieszczotliwie eSeŁką jest południową obwodnicą warszawskiego węzła kolejowego. Planowano ją już w okresie międzywojennym, jednak budowa ruszyła w 1949, a za decyzją o jej budowie stał Związek Radziecki - linia miała zapewnić najkrótszą drogę transportu wojsk przez Polskę. Prowizoryczną przejezdność uzyskano już w 1952, ale oficjalnie linię otwarto częściowo w 1953 a całkowicie w 1954. Była to wtedy linia w większości jednotorowa, drugi tor na całej trasie ukończono na począrtku lat 60., zaś na początku lat 70. ukończono eletryfikację.

Pociągi osobowe na linii kursowały od początku jej otwarcia, aż do 2004. W 2009 osobówki wróciły, ale tylko na odcinku Czachówek-Pilawa. W tej chwili jeżdżą tu przede wszystkim pociągi towarowe, spotkać można też nieliczne dalekobieżne pociągi pasażerskie.

Więcej informacji na temat tej linii znajdziecie na stronie poświęconej eSeŁce.

 

Uwaga pociąg!

 

O serii S-Ł: Początkowo planowaliśmy założenie jakichś 20-30 skrzynek wzdłuż całej linii podczas kilku wycieczek rowerowych. Jednak po zwiadzie w najbliższej okolicy mieliśmy już miejscówki na ponad 20 skrzynek, więc postanowiliśmy okeszować tylko tę część i zostały zasadzone 22 skrzynki pierwszej serii... po dwóch latach wróciliśmy do stopniowego rozwijania projektu.

UWAGA! Poruszasz się w bezpośrednim sąsiedztwie używanych torów kolejowych, zachowaj maksymalną ostrożność!

 



Skrzynki w ramach geoŚcieżki S-Ł

W pobranym pliku gpx umieść skrzynki:


nieaktywne
ignorowane
założone przez Ciebie
obserwowane
znalezione
Ilość logów w pliku gpx*: 5

*) - dla każdej skrzynki. Dostępne tylko dla formatu "gpx" OK
informacja
Statystyki dla geoŚcieżki S-Ł
Twój stopień zaawansowania dla geoŚcieżki


0% (znalazłeś 0 z 64 keszy geoŚcieżki)

Pokaż więcej statystyk

Opinie i komentarze

Dodaj wpis